НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 296586

Назва:

Лабораторія громадських медіа: практикум



Анотація: Мета курсу – формування розуміння ролі журналіста в формуванні громадянського суспільства та взаємодії з різними соціальними групами, висвітленні суспільно важливих тем. Лабораторія громадських медіа: практикум – це експериментальний курс, що приділяє увагу вивченню роботи журналіста як інструмента вирішення суспільно важливих тем. Програма охоплює такі тематики, як журналістика рішень, роль медіа у формуванні гендерної ідентичності, проблематика гендерної рівності в медійному просторі, протидія дискримінації та розвиток навичок роботи з важливими, емоційно зарядженими темами в умовах

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 2

Семестр: 3

Кількість кредитів: залік

Форма контролю: залік

Викладач(і): Сторожук Юрій Анатолійович

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
Знати:
-в чому особливості системи громадських медіа;
-розуміти специфіку роботи журналіста в громадських медіа;
- як створити низку аудіо та теле-матеріалів (сюжети , інтерв"ю), які б відповідали вимогам та стандартам громадського мовлення.
Вміти:
-аналізувати та редагувати спеціально відібрані аудіо- та відеоматеріали;
-вміти створювати та працювати над власними сюжетами та інтер"ю;
-

Спосіб навчання: аудиторний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: журналістські тексти в епоху мультимедіа, теле і радіовиробництво

Зміст дисципліни: Мета курсу – формування розуміння ролі журналіста в формуванні громадянського суспільства та взаємодії з різними соціальними групами, висвітленні суспільно важливих тем. Лабораторія громадських медіа: практикум – це експериментальний курс, що приділяє увагу вивченню роботи журналіста як інструмента вирішення суспільно важливих тем. Програма охоплює такі тематики, як журналістика рішень, роль медіа у формуванні гендерної ідентичності, проблематика гендерної рівності в медійному просторі, протидія дискримінації та розвиток навичок роботи з важливими, емоційно зарядженими темами в умовах


Рекомендована література: Література:

Acker, Joan (2006) ‘Inequality regimes: gender, class, and race in organizations’, Gender & Society, vol. 20, no. 4
Akhter, Tawhida (2020) “Language as A Means to Break the Gender Inequality in Doris Lessing’s African Works.” Purakala 31.57
Byerly, Carolyn & Ross, Karen (eds) (2004) Women and Media. International Perspectives, Blackwell Publishing, Oxford
Djerf-Pierre, Monika (2007) ‘The gender of journalism. The structure and logic of the ?eld in the twentieth century’, Nordicom Review, Jubilee Issue.
Wilkinson, Richard &Pickett, Kate (2009) The Spirit Level. Why Equality is Better for Everyone, Penguin Books, London
Документування воєнних злочинів в умовах війни. Кроки до встановлення правосуддя https://www.euam-ukraine.eu/ua/news/documenting-war-crimes-while-under-attack-steps-forward-towards-deserved-justice/
Війна у цифровому вимірі та права людини (2023) https://ppl.org.ua/wp-content/uploads/2023/11/vijna-u-czifrovomu-vimiri-ta-prava-lyudini_pidsumkovij-zvit.pdf
Воєнні злочини та їх документування (2022) https://legalaid.gov.ua/publikatsiyi/voyenni-zlochyny-ta-yih-dokumentuvannya/
Гендерний дисбаланс у пропагандистських медіа. Моніторингове дослідження https://imi.org.ua/monitorings/-i57661
Інститут масової інформації https://imi.org.ua/
ZMINA https://zmina.info/
Гендер і медіа https://genderindetail.org.ua/
Платформа прав людини https://ppl.org.ua/


Форми та методи навчання: практичні, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (опитування, виступи на практичних заняттях, проміжні контрольні роботи); підсумковий контроль - 30 балів (форма контролю - залік).

Мова навчання: українська