НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 296824

Назва:

Комунікативний супровід (адвокація) політики



Анотація: Комунікації у врядуванні покликані, з одного боку, посилювати інструменти політики та полегшувати досягнення її результатів. З другого – уможливлювати вплив на політику з боку суспільства (зокрема, різних заінтересованих сторін). Дисципліна передбачає вивчення особливостей, інструментів та основних складників процесу підготовки комунікативного супроводу (адвокації) політики з урахуванням різних етапів її впровадження, специфіки залучених суб’єктів, результатів досліджень поведінкових наук. Мета навчання Підготувати фахівців, які вміють планувати процес комунікативного супроводу (адвокації) політики, враховуючи особливості, форми та інструменти комунікації на різних етапах аналізу політики та результати досліджень поведінкових наук

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 2

Семестр: 3

Кількість кредитів: 3 кредити Лекційні заняття – 10 годин Групові заняття – 20 годин Самостійна робота – 60 годин

Форма контролю: іспит

Викладач(і): Андрійчук Тетяна С.ст. викл

Результати навчання: За результатами вивчення дисципліни студенти повинні мати:
знання про:
• особливості, основні компоненти та інструменти комунікативного супроводу (адвокації) політики;
• методи та прийоми критичного мислення (А1.З5);
• результати досліджень поведінкових наук, які слід враховувати під час комунікацій;
уміння:
• застосовувати методи та інструменти пошуку й аналізу інформації (А1.У2);
• застосовувати прийоми критичного мислення (А1.У4);
• категоризувати соціально-політичне середовище аналізу політики;
• виявляти відкритість в обміні інформацією та готовність до співпраці (Г2.У2);
• встановлювати основні завдання комунікативного супроводу (адвокації) політики;
• аналізувати ролі суб’єктів комунікативного супроводу (адвокації) політики;
• розробляти комунікаційні (адвокаційні) кампанії в межах підтримки процесу формування чи реалізації політики;
навички:
• виокремлювати особливості комунікативного супроводу на різних етапах аналізу політики;
• визначати заінтересовані сторони та взаємодіяти з ними в процесі комунікативного супроводу (адвокації) політики;
• обирати результативні інструменти в процесі комунікативного супроводу (адвокації) публічної політики та діяти соціально відповідально.


Спосіб навчання: аудиторний

Зміст дисципліни: Тема 1. Комунікації в процесі вироблення та реалізації політики Тема 2. Суб’єкти комунікативного супроводу (адвокації) політики Тема 3. Адвокація у діяльності стейкхолдерів Тема 4. Організація комунікативного супроводу (адвокації) політики органами публічної влади Тема 5. Реалізація та оцінювання кампаній з комунікативного супроводу з урахуванням результатів досліджень поведінкових наук


Рекомендована література: ОСНОВНА НАВЧАЛЬНА ЛІТЕРАТУРА
1. Barcelona Principles 3.0. URL: https://bit.ly/3Chv3iW.
2. French, К., Shanahan, Е., Raile, E. McEvoy, J. Narrative Frames and Settings in Policy Narratives. URL: https://bit.ly/3e9Cz7I.
3. The Contribution of Government Communication Capacity to Achieving Good Governance Outcomes: Brief for Policymakers. URL: https://bit.ly/3MrnhrH.
4. Lowndes, V. Storytelling and narrative in policymaking. URL: https://bit.ly/3CN3Y93.
5. Кобець Р. Засади комунікативного супроводу державної політики. Київ, 2013. 189 с. https://bit.ly/3XbuwIB
6. Комунікаційний інструментарій для державних службовців / Л. Косар, Я. Камініс, Е. Халісте та ін. Київ, 2018. 134 с. https://bit.ly/3keraGh
7. Коник Д. Комунікаційні кампанії для зміни поведінки: практичний посібник. Київ, 2021. 156 с. https://bit.ly/3X8i904
8. Моніторинг і оцінювання адвокації. URL: https://bit.ly/3rBE1CF.
9. Прокопенко О. В. Адвокаційна діяльність та некомерційне лобіювання в Україні: посібник. Київ, 2017. 82 с. https://bit.ly/3XwyifE
10. Публічне лобіювання: навч. посіб. / за заг. ред. Р. Кобця, С. Панциря. Київ, 2008. 160 c. https://bit.ly/3ZCbhJK
11. Комунікаційна стратегія з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року. URL: https://bit.ly/3T3sp7a.
12. Про Стратегію комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року: Указ Президента України від 11.08.2021 № 348. URL: https://bit.ly/3CD1jhP.
13. Про схвалення Концепції комунікацій у сфері гендерної рівності: розпорядження Кабінету Міністрів від 16.09.2020 № 1128. URL: https://bit.ly/3SJIBuK.
14. Про схвалення Стратегії комунікації з питань європейської інтеграції України на період до 2026 року: розпорядження Кабінету Міністрів від 09.12.2022 № 1155. URL: https://bit.ly/3w1YYZK.
15. Про схвалення Стратегії комунікацій у сфері запобігання та протидії корупції: розпорядження Кабінету Міністрів від 23.08.2017 № 576. URL: https://bit.ly/3V8SmEs.
Видання для Читацького клубу (на вибір мінігрупи)
16. Канеман Д. Мислення швидке й повільне. URL: https://bit.ly/3BZptQG.
17. Талер Р., Санстейн К. Поштовх. Як допомогти людям зробити правильний вибір. URL: https://bit.ly/2Xdy9E3.
18. Аріелі Д. Передбачувана ірраціональність. URL: https://bit.ly/3npoc15



Форми та методи навчання: лекції, групові заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: Оцінювання студентів здійснюється за накопичувальною 100-бальною системою із часткою підсумкового контролю 30 %. Участь в групових практичних завданнях Участь в груповому практичному завданні Читацький клуб Індивідуальне завдання Індивідуальне (мінігрупове) завдання Сукупний рейтинг за семестр До 70 балів * Мінімальна кількість набраних упродовж семестру балів для допуску до заліку: 30 балів Залік До 30 балів Разом До 100 балів

Мова навчання: українська