НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 296870

Назва:

Практика педагогічна



Анотація: Досвід організації навчального процесу, моніторингу та кінцевого оцінювання знань, види контролю якості знань та рейтингова система, особливості проведення лекцій та групових занять з використанням сучасних методів навчання в межах концепції Liberal Art Education у системі вищої освіти.

Тип дисципліни: вибірковий

Рік навчання: 2

Семестр: 3

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90; ауд.28 кредити ЄКТС-3;

Форма контролю: теза

Викладач(і): доц.Голубєва М.О.

Результати навчання: У результаті проходження цієї практики студент/студентка повинні:
закріпити теоретичні знання, формувати та розвивати ключові компетентності із основних напрямів викладацької діяльності у ВНЗ України;
уміти застосовувати набуті знання про сучасні педагогічні технології у ВНЗ, використовувати комунікативні вміннями, формувати певний рівень педагогічної майстерності.


Спосіб навчання: індивідуальна, аудиторний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: педагогіка вищої освіти, методика викладання у вищій школі.

Зміст дисципліни: Педагогічна практика на магістеріумі створює умови тренування навичок для реалізації основних видів діяльності викладача ВНЗ (навчальної, методичної, виховної, науково-дослідної) у студентів/студенток-практикантів.


Рекомендована література: Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України : Історія і теорія : Підручник для студ. Київ : Либідь, 1998. 558 с.

2. Алексюк А. М. Педагогіка вищої школи. Курс лекцій: модульне навчання. Навч. посібник. Київ : ІСДО, 1993. 220 с.

3. Баркасі В. В. Формування професійної компетентності в майбутніх учителів іноземних мов : Дис… канд. пед. наук: Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т імені К. Д. Ушинського. Одеса, 2004. 252 с.

4. Бартєнєва І. О., Богданова І. М., Бужина І. М.та ін. Педагогіка вищої школи : Навчальний посібник. Одеса: ПДПУ імені К. Д. Ушинського, 2002. 344 с.

5. Бондар В. Технологізація підготовки фахівців в умовах запровадження державних стандартів освіти // Освіта і управління. 2005. Т. 8. № 2. С. 86-90.

6. Бондарчук Ю., Чуйко Г., Чуйко Н. Удосконалення форм і методів навчання відповідно до вимог Болонського процесу // Вища школа. 2005. № 2. С. 35-41.

7. Бутиков Р. Особливості інтелектуалізованого навчання іноземних мов у вищій школі // Вища освіта України. 2005. № 3. С. 88-91.

8. Вакуленко В. М. Основи педагогіки вищої школи України: Навч. посібник. – Луганськ : Вид-во Східноукраїнського нац. ун-ту імені В. Даля, 2001. 243 с.

9. Ванійленко Т. В. Основи професійного самовдосконалення педагога: Методичні рекомендації. Київ : НПУ імені Михайла Драгоманова, 2005. 20 с.

10. Васянович Г. П. Педагогіка вищої школи України : Навчально–методичний посібник. Львів, 2000. 100 с.

11. Виховна робота наставника академічної групи студентів вищого

навчального закладу освіти / Укл. М. І. Соловей, В. С. Демчук. Київ : Вид. центру КДЛУ, 2000. 68 с.

12. Вища освіта в Україні : Навчальний посібник / В. Г. Кремень, С. М. Ніколаєнко, М. Ф. Степко та інші. Київ : Знання, 2005. 380 с.

13. Вікторов В. Основні критерії та показники якості освіти // Вища освіта України. 2006. № 1. С. 54-59.

14. Вітвицька С. С. Основи педагогіки ви

Форми та методи навчання: настановча та підсумкова конференції, консультації, самостійна робота.

Методи й критерії оцінювання: поточний контроль - 80 %; підсумк. - 20 %. Форма контролю: захист матеріалів із педпрактики.

Мова навчання: українська