НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 296985

Назва:

Інноваційний маркетинг



Анотація: Курс "Інноваційний маркетинг" дозволяє сформувати систему знань щодо особливостей використання новітніх інструментів маркетингу. Основна увага приділяється формуванню спеціальних знань з теорії та методології; опанування знаннями і навичками у галузі інноваційного маркетингу, а саме: ознайомлення з принципами розробки та використання сучасних інструментів в маркетингу. Дисципліна охоплює повний цикл - від поняття до аналізу сучасних прогресивних методик та підходів, визначення ефективності використання найновіших технологій для досягнення цілей маркетингу. Дисципліна передбачає багато практичних завдань та досліджень. Дисципліна "Інноваційний маркетинг" поєднує знання, набуті під час вивчення дисципліни "Інноваційний розвиток підприємства", "Інтелектуальна власність".

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 1

Семестр: ІІ

Кількість кредитів: 4

Форма контролю: екзамен

Викладач(і): к.е.н., доц. Пічик К.В.

Результати навчання: РН1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу
РН2. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб'єкта.
РН3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності
РН5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проєктів державною та іноземною мовами
РН6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб'єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними
РН7. Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб'єкта
РН8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу
РН9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень
РН10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб'єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів
РН12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм
РН14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб'єктами ринку
РН15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення

Спосіб навчання: аудиторне, дистанційне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: "Маркетинг", "Статистика"

Зміст дисципліни: Тема 1. Поняття інновації та інноваційного маркетингу Тема 2. Інноваційні інструменти маркетингових досліджень. Тема 3. Віруснии? маркетинг: ефективність без витрат. Тема 4. Екологічний маркетинг - сучасний тренд Тема 5. Партизанський (нестандартний) маркетинг. Тема 6. Email-marketing в діяльності компаній. Тема 7. Івент-маркетинг та його ефективність. Тема 8. Нейромаркетинг: теорія та практика. Тема 9. Cross reality - погляд у майбутнє


Рекомендована література: 1. Котлер Ф. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер. - К.: Альпіна Паблішер Україна, 2021. - 252 с.
2. Філановський О. Карго-маркетинг і Україна. -К.: Фабула, 2021. - 144 с.
3. Свитвуд Адель Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуі?цію даними. - К.: Наш формат, 2019. - 152 с.
4. Kotler, Philip and Kotler, Milton Market Your Way to Growth: 8 Ways to Win, 2017. 240 p.
5. Маркетинг : навч. посібник / А.О. Старостіна, В.А. Кравченко, О.Ю. Пригара, Л.О. Ярош-Дмитренко / за заг. ред. Старостіноі? А.О. - К. : "НВП "Інтерсервіс", 2018.
6. Кочкіна Н.Ю. Управління маркетингом : навч. посібник. - К.: Інтерсервіс, 2019.
7. Caminotti E, Gray J. The effectiveness of storytelling on adult learning / Enzo Caminotti, Jeremy Gray // Journal of Workplace Learning, 2012, Vol. 24 Issue: 6, pp.430-438.
8. Hausknecht, S., Vanchu-Orosco, M. & Kaufman, D. New Ways to Tell My Story: Evaluation of a Digital Storytelling Workshop for Older Adults, 2016.
9. Hartley J, McWilliam K. Story Circle: Digital Storytelling Around the World / John Hartley, Kelly McWilliam. - John Wiley & Sons, 2009 р. - 328 p.
10. Paull, C.N. Self-perceptions and social connections: Empowerment through digital storytelling in adult education. Ph.D. thesis, University of California, Berkeley.
11. Survey http://digitalstorytelling.coe.uh.edu/archive/survey/T7_Reasons.pdf


Форми та методи навчання: лекцій, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль/екзамен - 40 балів

Мова навчання: українська