НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 296990

Назва:

Інноваційні технології в маркетингу



Анотація: Вибіркова дисципліна містить певне коло знань у галузі інноваційного маркетингу, а саме: ознайомлення з принципами розробки та виведенням на ринок нових товарів, надання знань з питань планування та організації створення нових товарів та методичних і практичних навичок щодо оцінювання комерційних перспектив інноваційного продукту, його функціонально-економічного обґрунтування.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: ІІ

Семестр: ІІІ

Кількість кредитів: 3

Форма контролю: залік

Викладач(і): к.е.н., доц. Пічик К.В.

Результати навчання: Уміння застовувати сучасні технології. Формування алгоритму адаптації до ринку України. Розробляти план впровадження конкретної стратегії розвитку. Визначення КРІ-показників.

Спосіб навчання: аудиторне, дистанційне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Маркетинг

Зміст дисципліни: Вивчення інноваційних технологій в маркетингу. Структура та методологія застосування. Вивчення зарубіжного досвіду. Аналіз можливості застосування та адаптації сучасних підходів для українського ринку. Вивчення сучасник кейсів та робота над проблемними ситуаціями. Гостьові лектори-практики.


Рекомендована література: 1. Котлер Ф. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер. - К.: Альпіна Паблішер Україна, 2021. - 252 с.
2. Філановський О. Карго-маркетинг і Україна. -К.: Фабула, 2021. - 144 с.
3. Свитвуд Адель Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуі?цію даними. - К.: Наш формат, 2019. - 152 с.
4. Kotler, Philip and Kotler, Milton Market Your Way to Growth: 8 Ways to Win, 2017. 240 p.
5. Маркетинг : навч. посібник / А.О. Старостіна, В.А. Кравченко, О.Ю. Пригара, Л.О. Ярош-Дмитренко / за заг. ред. Старостіноі? А.О. - К. : "НВП "Інтерсервіс", 2018.
6. Кочкіна Н.Ю. Управління маркетингом : навч. посібник. - К.: Інтерсервіс, 2019.
7. Caminotti E, Gray J. The effectiveness of storytelling on adult learning / Enzo Caminotti, Jeremy Gray // Journal of Workplace Learning, 2012, Vol. 24 Issue: 6, pp.430-438.
8. Hausknecht, S., Vanchu-Orosco, M. & Kaufman, D. New Ways to Tell My Story: Evaluation of a Digital Storytelling Workshop for Older Adults, 2016.
9. Hartley J, McWilliam K. Story Circle: Digital Storytelling Around the World / John Hartley, Kelly McWilliam. - John Wiley & Sons, 2009 р. - 328 p.
10. Paull, C.N. Self-perceptions and social connections: Empowerment through digital storytelling in adult education. Ph.D. thesis, University of California, Berkeley.
11. Survey http://digitalstorytelling.coe.uh.edu/archive/survey/T7_Reasons.pdf



Форми та методи навчання: лекцій, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 30 балів (залік)

Мова навчання: українська