НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 296996

Назва:

Торговельний маркетинг



Анотація: Курс "Торговельний маркетинг" дозволяє сформувати систему знань щодо особливостей маркетингу в торгівлі. Основна увага приділяється формуванню спеціальних знань з теорії та методології; набуття вмінь і навичок для здійснення управлінських функцій для забезпечення ефективної діяльності компанії з використанням інноваційного маркетингового інструментарію; формування компетенцій для програми маркетингу для торговельних точок. Дисципліна охоплює повний цикл - від поняття до аналізу сучасних прогресивних методик визначення ефективності заходів з торговельного маркетингу. дисципліна передбачає багато практичних завдані та досліджень. Дисципліна "Торговельний маркетинг" поєднує знання, набуті під час вивчення дисциплін "Інноваційний розвиток підприємства", "Логістичний менеджмент", "Соціальна відповідальність" та фокусує їх для формування компетенцій розробки стратегії і тактики управління торговими точками.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: І

Семестр: І

Кількість кредитів: 3

Форма контролю: залік

Викладач(і): к.е.н., доц. Пічик К.В.

Результати навчання: РН1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу
РН2. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб'єкта.
РН3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності
РН5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проєктів державною та іноземною мовами
РН6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб'єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними
РН7. Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб'єкта
РН9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень
РН10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб'єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів
РН12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм
РН15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення
РН16. Вміти виокремлювати науково-практичні задачі дослідження та вирішувати їх із використанням положень теорій та методології маркетингу, а також загальнонаукових та спеціальних методів дослідження.

Спосіб навчання: аудиторне, дистанційне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: "Маркетинг"

Зміст дисципліни: Тема 1. Визначення та суть мерчендайзингу Тема 2. Внутрішнє планування магазина. Тема 3. Планування відділів та секцій торговельного залу Тема 4. Види торгово-технологічного обладнання Тема 5. Викладення та розміщення продукції в магазині Тема 6. Категорійний менеджмент Тема 7. Засоби внутрішньомагазинної реклами Тема 8. Функції упакування та маркірування в торговельному маркетингу Тема 9. Інформаційні системи в мерчендайзингу Тема 10. Формування програм лояльності Тема 11. Ефективність торговельного маркетингу


Рекомендована література: 1. Тягунова Н.М. Мерчандайзинг: кредитно-модульний курс. К.: Центр навчальної літератури (ЦУЛ). - 2019.
2. Клочкова М.С. Логінова Є.Ю. Якорева А.С. Мерчандаи?зинг [ Текст] : Навчально- практичнии? посібник. - М. : Дашков і К. 2009 . - 282 с.
3. Морган Т. Візуальнии? мерчандаи?зинг: вітрини та прилавки для роздрібноі? торгівлі [Текст] / Т. Морган ; [пер. з англ. А. П. Романова ] . - М.: РИПОЛ класик, 2008. - 208с.
4. Трейд-маркетинг: його інструменти і стратегії. Акції торгового маркетингу https://koloro.ua/ua/blog/brending-i-marketing/trejd-marketing-ego-instrumenty-i-strategii.-akcii-torgovogo-marketinga.html
5. Мерчендайзинг. Як виграшно організувати простір у магазині? https://torgsoft.ua/articles/stati/merchendajzing-kak-vyiigryishno-organizovat-prostranstvo-v-magazine/



Форми та методи навчання: лекцій, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (опитування, виступи на семінарах, командні роботи, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль/залік - 40 балів

Мова навчання: українська