НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 296999

Назва:

Міжнародний маркетинг



Анотація: Дисципліна спрямована на розвиток у фахівців в галузі маркетингу навичок реалізації функцій та завдань маркетингу в крос-культурному середовищі. Дисципліна вивчає особливості формування комплексної системи дослідження міжнародного середовища, процедуру вибору компанією зарубіжних ринків та їх сегментації; методи виходу компанії на зовнішні ринки; принципи організації зовнішньоекономічної діяльності підприємства на засадах маркетингу. Основна увага приділяється формуванню спеціальних знань з теорії та методології складання експортного плану компанії; набуття вмінь і навичок організації досліджень і планування бізнес-процесів здійснення міжнародної діяльності компанії з використанням інноваційного маркетингового інструментарію. Дисципліна охоплює повний цикл - від поняття "міжнародний маркетинг" до підготовки проформи інвойсу та комерційної пропозиції зарубіжному контрагенту з попереднім визначенням ефективності експортної операції для компанії. Дисципліна "Міжнародний маркетинг" об'єднує знання, набуті під час вивчення дисциплін "Маркетингові дослідження", "Маркетингова товарна політика", "Маркетингова цінова політика", "Маркетинговий менеджмент" та фокусує їх для формування компетенцій розробки стратегії міжнародної маркетингової діяльності та реалізації її на практиці.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 1

Семестр: ІІд

Кількість кредитів: 4

Форма контролю: залік

Викладач(і): к.е.н., доц. Романченко Н.В.

Результати навчання: Результати навчання (Learning Outcomes):
Цей курс сформує у Вас такі знання, вміння та навички:
LO 1. Ви будете розуміти характерні особливості форм міжнародного маркетингу і особливості маркетингової діяльності залежно від стратегії міжнародного бізнесу підприємства;
LO 2. Ви будете розуміти роль культурного фактору в міжнародному бізнесі, як він впливає на комплекс маркетингу та організацію польових досліджень зарубіжного споживача;
LO 3. Ви будете вміти здійснювати міжнародні маркетингові дослідження та вибирати цільові ринки на підставі результатів дослідження;
LO 4. Ви оволодієте навичками формування маркетингового комплексу для зарубіжного ринку;
LO 5. Ви будете вміти давати економічне обґрунтування (прогноз ефекту та ефективності) рішень в сфері міжнародного маркетингу підприємства на цільовому ринку.

Спосіб навчання: аудиторне, дистанційне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: "Маркетингові дослідження", "Маркетингова товарна політика", "Маркетингова цінова політика", "Маркетинговий менеджмент"

Зміст дисципліни: Дисципліна "Міжнародний маркетинг" є складовою частиною професійної підготовки фахівців з маркетингу. В структурі курсу послідовно розглядається два модулі. Перший модуль передбачає розгляд теоретичних засад здійснення міжнародної маркетингової діяльності, другий - особливостей здійснення складових міжнародного комплексу маркетингу на підставі дослідження маркетингового середовища. Метою вивчення дисципліни є формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок у галузі міжнародної маркетингової діяльності, дослідженні маркетингового середовища і формування відповідного пакету пропозиції національному споживачеві. Завданнями вивчення курсу є: - вивчення сутності і характерних особливостей форм міжнародного маркетингу, - вивчення методів дослідження економічного, соціально-культурного, політико-правового середовища маркетингової діяльності, - -дослідження класифікацій та систематизацій культур, що використовуються в міжнародному бізнесі; - засвоєння методичних засад проведення міжнародних маркетингових досліджень, - набуття теоретичних знань та формування практичних навичок щодо сегментації світового ринку та вибору цільових ринків, - набуття теоретичних знань та формування практичних навичок щодо вибору і обґрунтування моделей виходу фірм на закордонні ринки, - отримання теоретичних знань та набуття практичних навичок щодо формування ефективного маркетингового комплексу.


Рекомендована література: 1. Albaum G., Strandskov J.,Duerr E., Dowd L. International marketing and export management. - Addison-Wesleu Publishing Company, Inc.,2004. - 407 p.
2. Onkvisit S., Shaw J. International marketing: Analysis and Strategy // https://mebranding.files.wordpress.com/2012/06/international-marketing-strategy-and-theory-4th-edition.pdf
3. Pervez Ghauri and Philip Cateora. International marketing: Edinburgh Business School Heriot-Watt University Edinburgh // https://ebs.online.hw.ac.uk/EBS/media/EBS/PDFs/International-Marketing-Course-Taster.pdf
4. Alan E. Branh. Elements of export marketing and management: Second edition. - Chapman a Hall, 2014. - 339 p.
5. Dahringer L.,Muhlbacher H. International marketing: A global perspective. - Addison-Wesleu Publishing Company, Inc.,1991. - 676 p.
6. Donald R. Lehman, Russel S. Winer. Analysis for marketing planing. - BP/IRWIN, Homenod, Ilenois, 1998. - 175 p.
7. Cateora, Philip R. International marketing ? Philip R. Cateora, Mary C. Gilly, John L. Graham. - 15th ed. ? The McGraw-Hill Companies, Inc., 1221 Avenue of the Americas, New York, NY, 2011. - 659 p.

Форми та методи навчання: лекцій, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 80 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 20 балів (залік)

Мова навчання: українська