НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 297000

Назва:

Маркетинг взаємодії



Анотація: Вибіркова, професійно-орієнтована дисципліна для опанування знаннями і навичками з фахової підготовки бакалавра з маркетингу. "Маркетинг взаємодії" - це дисципліна, яка розкриває можливості використання всіх форм цифрових каналів для просування продукції або бренду. Розкриваються поняття, види та техніки, що дозволяють інформувати цільову аудиторію не тільки в цифровому просторі, а навіть в оффлайн середовищі. Розглядаються механіки використання найсучасніших інструментів маркетингу для досягнення максимального ефекту інформування та впливу на цільову аудиторії. Наведено механізм оцінки ефективності використання інструментів. До викладання дисципліни залучені лектори-практики з Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив, які діляться власним досвідом та надають реальні сучасні кейси до виконання. Особливістю курсу є повністю командна робота над реальними проектами по брифах компаній.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: ІІ

Семестр: ІІІ

Кількість кредитів: 3

Форма контролю: вибіркова

Викладач(і): к.е.н., доц., Пічик К. В.

Результати навчання: РН1. Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності.
РН2. Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності.
РН3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв'язання практичних завдань у сфері маркетингу.
РН4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
РН5. Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб'єктів.
РН6. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб'єкта та їх взаємозв'язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності.
РН7. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.
РН8. Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб'єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища.
РН9. Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень.
РН10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб'єкта.
РН11. Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб'єкта.
РН12. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
РН13. Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи.
РН14. Виконувати функціональні обов'язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення.
РН16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.
РН17. Демонструвати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами, а також належного використання професійної термінології.
РН18. Демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетинговій діяльності.
РН19. Показати вміння щодо розробки маркетингової політики підприємства
РН20. Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи
РН21. Підвищувати рівень особистої професійної підготовки

Спосіб навчання: аудиторне,дистанційне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Маркетинг

Зміст дисципліни: Тема 1. Поняття та сутність маркетингу впливу. Тема 2. Напрямки та професії в маркетингових комунікаціях Тема 3. Influencer Marketing. Тема 4. Content marketing та SMM Тема 5. Creative VS Effectiveness. Marketing 2050. Тема 6. Інноваційні інструменти в Digital Тема 7. Loyalty marketing Тема 8. Consumer marketing Тема 9. Нестандартні підходи до маркетингових сервісів. Тема 10. Event Marketing. Магія організації ефективних заходів. Тема 11. Experiential marketing Тема 12. Trade marketing Тема 13. Нейромаркетинг. Портрет споживачів


Рекомендована література: 1. Офіційний сайт Міжнародної агенції маркетингових ініціатив [веб-саи?т]. http://mami.org.ua/
2. Сайт Міжнародної маркетингової групи [веб-саи?т] http://www.Marketing-UA.com
3. Віртуальна маркетингова бібліотека [веб-саи?т] http://www.Marketing Virtual Library
4. "Безкоштовна маркетингова консультація" [веб-саи?т] http://forums.marketing-ua.com
5. Baer J. A field guide to the 4 types of content marketing metrics [Електроннии? ресурс] / Jay Baer // IN slideshare : [веб-саи?т]. - Режим доступу: http://www.slideshare.net/jaybaer/a-field-guide-to-the-4-types-of- contentmarketing-metrics.
6. Блакитнии? океан - стратегія. - 2016.
7. Full Year Results April 2016 Interactive Advertising Bureau [Електроннии? ресурс] // Interactive Advertising Bureau : [веб-саи?т]. - Режим доступу: http://www.iab.net/media/file/IAB.

Форми та методи навчання: лекцій, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (командні роботи 1-10 балів); підсумковий контроль/залік - 30 балів

Мова навчання: українська