НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 297001

Назва:

Математичне моделювання в маркетингу



Анотація: Дисципліна розрахована на формування та розв'язок основних маркетингових задач за допомогою сучасних технологічних засобів обробки інформації та відповідних прикладних програм. Виконання кейсів та ситуаційних завдань відбувається за допомогою програмного забезпечення CRM OneBox Marketing Analytic 6. Багатофункціональна система OneBox, дозволяє оптимізувати управління бізнесом і вести повний контроль діяльності співробітників. Новий додаток поєднує дві системи - CRM і ERP. CRM-система, що є частиною дозволяє провести аналіз клієнтської бази, а також краще зрозуміти її інтереси і переваги. Інструментарій OneBox допомагає в стратегічному плануванні роботи компанії і розстановці її пріоритетів. Також курс формуватиме поглиблення практичних навичок у створенні та роботі з інформаційною базою при виконанні конкретних функцій і процедур управління маркетингом: аналізу продажів, формування економетричних моделей та прогнозування, сегментації споживачів, стратегічного портфельного аналізу при розробці нових продуктів та інше.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 2

Семестр: ІІІ

Кількість кредитів: 3

Форма контролю: залік

Викладач(і): к.е.н., доц. Пічик К.В.

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
" знати види маркетингової інформації; знати особливості розв'язання маркетингових задач з використанням технологій обробки маркетингової інформації;
" вміти виконувати моделювання типових маркетингових задач; розробляти алгоритми розв'язання маркетингових задач.


Спосіб навчання: аудиторне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: " інформатика - 1; " маркетинг.

Зміст дисципліни: 1. Безпека та захист інформації в електронній комерції 2. Інтернет - маркетинг та його специфіка в Україні 3. Маркетинг в електронній комерції 4. Моделі електронного бізнесу 5. Управління взаємовідносинами зі споживачами: CRM- системи 6. Прості системи електронної комерції. Віртуальні підприємства 7. Стратегії та моделі маркетингу.


Рекомендована література: 1. Литовченко І.Л., Пилипчик В.П. Інтернет-маркетинг. Навчальний посібник. - К.: ЦУЛ, 2008
2. Меджибовська Н.С. Електронна комерція. Навчальний посібник. - К.: ЦУЛ, 2004
3. Плескач В.Л., Затонацька Т.Г. Електронна комерція: Підручник. - К.: Знання, 2007.
4. "Digital Transformation: Survive and Thrive in an Era of Mass Extinction" by Thomas M. Siebel (2019)
5. Business Process Management : Practical Guidelines to Successful Implementations, By (author) John Jeston, 2018.
6. Створюємо бізнес-модель, Автори: Ів Піньє, Олександр Остервальдер, 2017
7. Цифрова трансформація Китаю. Досвід перетворення інфраструктури національної економіки, Ма Хуатэн, 2019
8. Цифрова стратегія Посібник із переосмислення бізнесу! Суніл Ґупта, 2020
9. Від хорошого до величного. Чому одні компанії прориваються, а інші ні. Джим Коллінз, Наш формат Київ 2017


Форми та методи навчання: лекцій, практичні заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 40 балів (залік)

Мова навчання: українська