Код: 297003Назва:
Практика педагогічна
Анотація: Відповідальним етапом у професійному становленні майбутнього магістра, викладача - є педагогічна практика. Її мета - формування необхідних педагогічних навичок і умінь, практична підготовка фахівців, здатних працювати як за традиційними так і за новими педагогічними технологіями, творчий розвиток майбутніх спеціалістів-маркетологів.
Програма педагогічної практики студентів, які навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр спеціальності маркетинг складена у відповідності з вимогами навчального плану підготовки. Ця практика є обов'язковою складовою частиною підготовки і проводиться на базі університету, протягом 15-ти тижнів без відриву від навчання
Керівниками практики призначаються викладачі кафедри маркетингу та управління бізнесом, які мають значний педагогічний досвід.Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: ІІСеместр: IVКількість кредитів: 3Форма контролю: залікВикладач(і): Викладачі кафедриРезультати навчання: Застосовувати педагогічні технології та проводити заняття з фахових навчальних дисциплін відповідно до чинного законодавства.Спосіб навчання: Дистанційний/проведення особистих консультацій з керівникомНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Базові та професійні курси підготовки зі спеціальності, Методика викладання управлінських дисциплін у вищій школі. Зміст дисципліни: " На основі засвоєння науково-теоретичних засад методики викладання маркетингових дисциплін у вищій школі оволодіти первинними практичними навичками і вміннями проведення різноманітних занять, лекцій, семінарів, виховних заходів та виконання інших видів викладацької роботи;
" Засвоєння основ методики складання та удосконалення навчально-методичної документації;
" Засвоєння основ методики та практики організації навчального процесу у вищому навчальному закладі;
" Набуття досвіду у проведені виховних заходів зі студентами.
" Змістом педагогічної практики має бути здійснення наступних заходів:
" Вивчення навчально-методичної документації кафедри (програм навчальних курсів, планів семінарських занять, тематики контрольних робіт, контрольних та екзаменаційних питань, контрольно-кваліфікаційних робіт);
" Участь в удосконаленні та актуалізації навчально-методичних документів з дисциплін, які читаються на кафедрі (оновлення літератури, джерел, змісту) за вказівкою керівників;
" Ознайомлення зі спеціальною літературою, в тому числі з педагогіко-методичною.
" Участь у методичних семінарах кафедри (за погодженням керівниками практики та завідувачем кафедри)
" Проведення за участю керівників практики семінарських занять, які мають бути відрецензовані керівниками і на які запрошуються викладачі кафедри.
" Читання пробної лекції.
" Асистування викладачам та керівникам у підготовці та проведені семінарських занять, засідань наукових гуртків, керівництві та написанні курсових робіт, перевірці та оцінці письмових контрольних а курсових робіт (для магістрів).
" Відвідування занять інших студентів - практикантів.
" Підготовка текстів лекцій, планів-конспектів семінарських занять з різних навчальних дисциплін.Рекомендована література: 1. ДСТУ 3008:2015 "Інформація та документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура та правила оформлення" [Національнии? стандарт Украі?ни] / Украі?нськии? інститут науково-технічноі? і економічноі? інформаціі?". Киі?в: ДП "УкрНДНЦ". 2016. 31 с. 2. ДСТУ ГОСТ 7.1:2006 "Система стандартів з інформаціі?, бібліотечноі? та видавничоі? справи. Бібліографічнии? запис. Бібліографічнии? опис. Загальні вимоги та правила складання" [Національнии? стандарт Украі?ни]. Киі?в: Держспоживстандарт Украі?ни, 2007. 47 с. 3. ДСТУ 8302:2015 "Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання" [Національнии? стандарт Украі?ни] / Державна наукова установа "Книжкова палата Украі?ни імені Івана Федорова". - Киі?в: ДП "УкрНДНЦ". 2017. 16 с. 4. Положення про реи?тингову систему оцінювання знань в НаУКМА, затвердженого Наказом №280 від 13.06.2017. URL: https://www.ukma.edu.ua/index.php/about-us/sogodennya/dokumenty-naukma/doc_download/193-polozhennia-pro-reitynhovu-systemu-otsiniuvannia-znan* література, рекомендована керівником. Форми та методи навчання: Настановчі лекції. Консультування керівникаМетоди й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системоюМова навчання: українська