НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 297004

Назва:

Маркетинговий аудит



Анотація: Опанування дисципліни дозволяє отримати науково-теоретичні та практичні знання і навички з організації та проведення маркетингового аудиту, навчити методологічним та організаційним прийомам його використання за сучасних умов маркетингової діяльності підприємства. Зокрема досліджувати маркетингове середовище підприємства з поглибленою діагностикою всіх складових системи маркетингу, проводити систематичне, комплексне і незалежне оцінювання й аналіз основних чинників зовнішнього середовища підприємства, проведення ситуаційного (маркетингового) аналізу його внутрішнього стану, розробляти обґрунтовані заходи щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства в цілому та його окремих бізнес - одиниць.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 1

Семестр: ІІ

Кількість кредитів: 4

Форма контролю: екзамен

Викладач(і): д.е.н., с.н.с. Боднар О.В.

Результати навчання: Формування системи знань щодо особливостей проведення маркетингового аудиту
Набуття вмінь і навичок для виконання контрольних функцій для забезпечення ефективної діяльності компанії з використанням інноваційного маркетингового інструментарію
Дотримання принципів академічної доброчесності




Спосіб навчання: аудиторне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Маркетинг, Маркетингова товарна, цінова, комунікаційна політики, Логістика, Маркетингове ціноутворення, Економіка підприємств

Зміст дисципліни: 1. Теоретико-методичні засади маркетингового аудиту 2. Організація маркетингового аудиту 3. Маркетинговий аудит: аудиторські докази та процедури 4. Маркетинговий аудит: аудиторська вибірка та робочі документи аудитора 5. Маркетинговий аудит товарно-збутової політики 6. Маркетинговий аудит цінової політики 7. Митний пост-аудит 8. Аудит експортного маркетингу підприємства 9. Аудит ефективності маркетингової діяльності 10 Аудит комунікаційної політики. 11. Складання звіту маркетингового аудитора


Рекомендована література: 1. Аудит: підручник ( в двох частинах) / за ред. Грушко В.І. / Брадул О.М., Шепелюк В.А., Ільіна С.Б., Юнацький М.О., Хорошенюк А.П., Брадул Т.В., 4-те вид. доп і перероб. – К.: Видавництво Ліка-К, 2021. – 324 с.
2. Гуцаленко Л.В., Марчук У.О., Фабіянська В.Ю. Митний пост-аудит. – Київ: «Центр учбової літератури», 2021. – 388 с.
3. Корягіна С.В. Маркетинговий аудит: Навч.посібник / С.В. Корягіна, М.В. Корягін. – К.: Центр учбової літератури, 2014. – 320 с.
4. Основи аудиту. С.І. Дерев?янко, С.О. Олійник, Н.П. Кузик, О.М. Ганяйло. / навч пос. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 328 с.
5. Шевченко В.М. Маркетинговий аудит: збірник завдань для практичних занять і самостійної роботи (практикум) [Електронний ресурс] / В.М. Шевченко, А.Д. Мостова. – Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2017. – 84 с.
6. Пушкар М.С., Семанюк В.З. Внутрішній аудит: підручник / Тернопіль: ТНЕУ, 2016. – 211 с.
7. Kilby Blades (2019). The Book Marketing Audit: Get Better Results with a Better Plan. Kindle Edition



Форми та методи навчання: лекцій, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 40 балів (екзамен)

Мова навчання: українська