НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 297030

Назва:

Організація роботи агенства та служби зв`язків із громадськістю організацій



Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: І

Семестр: весняний

Кількість кредитів: 3 (загальна кількість годин - 90 аудиторні години - 30 (лекцій - 10, семінарські заняття - 20), самостійна робота - 60)

Форма контролю: залік

Викладач(і): Жильцова Олена Анатоліївна старший викладач

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
- знати теорії та методологічні засади управління підприємством у конкурентному середовищі; особливості розширеного відтворення на основі інвестиційно-інноваційні моделі розвитку;
- вміти ефективно використовувати ресурсний і виробничо-господарський потенціал.


Спосіб навчання: аудиторний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: -

Зміст дисципліни: 1. Підприємництво як суб'єкт господарювання. 2. Основи підприємницької діяльності. 3. Управління підприємством. 4. Персонал. 5. Капітал і виробничі фонди. 6. Нематеріальні ресурси й активи. 7. Оборотні кошти. 8. Інвестиційні ресурси. 9. Інноваційні процеси. 10. Техніко-технологічна база виробництва. 11. Організація виробництва. 12. Виробнича і соціальна інфраструктури. 13. Регулювання, прогнозування та планування діяльності. 14. Виробництво, якість і конкурентоспроможність продукції. 15. Продуктивність, мотивація та оплата праці. 16. Витрати і ціни на продукцію. 17. Фінансово-економічні результати й ефективність діяльності. 18. Економічна безпека підприємства. 19. Реструктуризація і санація підприємств. 20. Банкрутство і ліквідація підприємств.


Рекомендована література: 1. Ареф'єва О.В., Сахаєв В.Г., Ареф'єв О.В. та ін. Економіка підприємства: Навчальний посібник. - К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2004
2. Протопопова В.О., Полонський А.Н. Економіка підприємства: Навчальний посібник. - К.: ЦУЛ, 2003
3. Цигилик І.І. та ін. Економіка підприємства: Навчальний посібник. - К.ЦУЛ, 2004
4. Цигилик І.І. та ін. Економіка підприємства: Практикум. - К.ЦУЛ, 2004
5. Шаповал В.М., Аврамчук Р.Н., Ткаченко О.В. Економіка підприємства: Навчальний посібник. - К.: ЦУЛ, 2003



Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 30 балів (залік)

Мова навчання: українська