НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 297534

Назва:

Якісні методи психологічного дослідження



Анотація: Курс висвітлює наукові підходи щодо якісного психологічного інструментарію, основні проективні методи вивчення психіки, аналізує історію становлення психодіагностики, надійність, валідність, репрезентативність різних методів.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 1

Семестр: 1

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90; аудиторні години - 30; лекції - 10 годин; практичні та лабораторні заняття - 20 годин; кредитів ЄКТС - 3,0.

Форма контролю: залік

Викладач(і): проф.Бушай І.М.

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
знати і розуміти наукові підходи щодо психологічного інструментарію, порівняльні характеристики різних методів та методик дослідження в психології, основні якісні методи вивчення психіки.
уміти застосовувати якісні методи дослідження на практиці, розуміти і використовувати критерії, рівні та показники психологічних методик, оцінювати ефективність проективних методик.


Спосіб навчання: аудиторне, дистанційне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Необхідні обов'язкові попередні та супутні дисципліни: методологія та організація наукових досліджень, психологічна діагностика і клінічна психологія.

Зміст дисципліни: Курс спрямований на формування у студентів здатності теоретичного та практичного характеру, які стосуються розуміння якісних методів у психології; розуміння методологічних основ якісних методів у дослідженнях; розуміння видів якісних методів дослідження; здатності до вибору валідних якісних методів; здатності до застосування якісних методів у психологічних дослідженнях; здатності до обробки та аналізу результатів якісних методів у психологічних дослідженнях.


Рекомендована література: 1. Бурлачук Л.Ф. Психодиагностика: Учебник для вузов. — СПб.:Питер, 2005. — 351 с.
2. Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. Словарь-справочник по психодиагностике. — 2-е изд.
перераб. и доп. — СПб.: Питер, 2005. — 520 с.
3. Наративні психотехнології / Н. В. Чепелєва, М. Л. Смульсон, О. М. Шиловська, Ф. Ю.
Гуцол; за ред. Н. В. Чепелєвої. Київ: Главник, 2007. — 146 с.
4. Мельникова О. Т. Фокус-групи в маркетинговому дослідженні. К., 2003


Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота.

Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль (70 %): усне опитування, виконання тематичних завдань. Підсумковий контроль (30 %): контрольні завдання. Форма контролю: залік.

Мова навчання: українська та англійська