Код: 297534Назва:
Якісні методи психологічного дослідження
Анотація: Курс висвітлює наукові підходи щодо якісного психологічного інструментарію, основні
проективні методи вивчення психіки, аналізує історію становлення психодіагностики,
надійність, валідність, репрезентативність різних методів.
Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: 1Семестр: 1Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90;
аудиторні години - 30;
лекції - 10 годин; практичні та лабораторні заняття - 20 годин;
кредитів ЄКТС - 3,0.
Форма контролю: залікВикладач(і): проф.Бушай І.М.Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:знати і розуміти наукові підходи щодо психологічного інструментарію, порівняльні характеристики різних методів та методик дослідження в психології, основні якісні методи вивчення психіки.уміти застосовувати якісні методи дослідження на практиці, розуміти і використовувати критерії, рівні та показники психологічних методик, оцінювати ефективність проективних методик.Спосіб навчання: аудиторне, дистанційнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Необхідні обов'язкові попередні та супутні дисципліни: методологія та організація наукових досліджень, психологічна діагностика і клінічна психологія.Зміст дисципліни: Курс спрямований на формування у студентів здатності теоретичного та практичного
характеру, які стосуються розуміння якісних методів у психології; розуміння методологічних
основ якісних методів у дослідженнях; розуміння видів якісних методів дослідження;
здатності до вибору валідних якісних методів; здатності до застосування якісних методів у
психологічних дослідженнях; здатності до обробки та аналізу результатів якісних методів у
психологічних дослідженнях.Рекомендована література: 1. Бурлачук Л.Ф. Психодиагностика: Учебник для вузов. — СПб.:Питер, 2005. — 351 с.2. Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. Словарь-справочник по психодиагностике. — 2-е изд.перераб. и доп. — СПб.: Питер, 2005. — 520 с.3. Наративні психотехнології / Н. В. Чепелєва, М. Л. Смульсон, О. М. Шиловська, Ф. Ю.Гуцол; за ред. Н. В. Чепелєвої. Київ: Главник, 2007. — 146 с.4. Мельникова О. Т. Фокус-групи в маркетинговому дослідженні. К., 2003Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота.Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль (70 %): усне опитування, виконання тематичних завдань.
Підсумковий контроль (30 %): контрольні завдання.
Форма контролю: залік.
Мова навчання: українська та англійська