Код: 297561Назва:
Комплексний кваліфікаційний екзамен
Анотація: Атестація випускників освітньо-професійної програми спеціальності 053 Психологія проводиться у формі Комплексного кваліфікаційного екзамену з психології й Комплексного кваліфікаційного екзамену з галузевої психології / захисту кваліфікаційної (дипломної) роботи відповідно до вимог освітньопрофесійної програми та завершується видачею документу встановленого зразка про присудження йому ступеня бакалавра із присвоєнням кваліфікації: «Бакалавр психології. Психолог». Атестація здійснюється відкрито і публічно.Тип дисципліни: нормативнийРік навчання: 2Семестр: 4дКількість кредитів: Всього год.90, 3 ЄКТС;Форма контролю: екзаменРезультати навчання: 1. Здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно важливих знань із різних джерел із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.2. Знати етапи організації та проведення психологічного дослідження із застосуванням валідних та надійних методів.3. Аналізувати розвиток особистості, групи, організації.4. Орієнтуватись в системі психологічних інтервенцій (тренінг, психотерапія, консультування тощо), знати особливості їх впровадження в індивідуальній та груповійроботі, оцінки їх якості.5. Доступно і аргументовано представляти зміст психологічних теорій, підходів, результатів різноманітних досліджень в усній формі, брати участь у фахових дискусіях.6. Вирішувати етичні дилеми з опорою на норми закону, етичні принципи та загальнолюдські цінності.7. Узагальнювати результати наукових досліджень у формі доповідей, презентацій.8. Демонструвати дотримання принципів академічної доброчесності і високої академічної культури.Спосіб навчання: аудиторний, дистанційний Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Всі дисципліни ОНПЗміст дисципліни: Перелік дисциплін, винесених на атестаційний іспит:
Методика та організація психологічного тренінгу
Психологія організацій
Теоретичні та методологічні проблеми психології
Теорія і практика сучасного психоаналізу
Якісні методи психологічного дослідження
Методологія та організація наукових досліджень
Психологія влади
Сучасні теорії психологічного консультування
Психологічна діагностика в клінічній психології
Психологія здоров'я
Рекомендована література: Баранівський В.Ф., Боднар А.Я., Терещенко Л.Ф. Психологія бізнесу: Навчальний посібник. — К.: Видавництво ТВО „ НВП ІНТЕРСЕРВІС”, 2010. — 202 с.2. Бондаренко А.Ф. Психологическая помощь:теория и практика / А.Ф.Бондаренко. – Изд.4-е, испр. Ии доп. – К. : Освіта України, 2007. – 332 с.3. Бочелюк В.Й., Бочелюк В.В. Методика та організація наукових досліджень з психології. Вид-во: «Центр навчальної літератури», 2008. – 360 с.4. Бочелюк В. Й. Організаційна психологія на підприємстві : навчальний посібник / В. Й. Бочелюк, О. В. Пучина. - К. : ВД Скіф, 2012. - 267 с.5. Васьківська С.В. Основи психологічного консультування: навчальний посібник / С.В. Васьківська. – К.: Четверта хвиля, 2004. – 256 с.6. Власова О. І. Соціальна психологія організацій та управління : підручник для студентів вищих навчальних закладів / О. І. Власова, Ю. В. Никоненко. - К. : Центр учбової літератури, 2010. - 397 с.7. Галян І. М. Психодіагностика. – К., 2011.8. Гірник А., Туриніна О. Теорія і практика психотренінгу.Навчальна програма дисципліни. - К., 2009 - http://library.iapm.edu.ua/metod_disc/pdf/4639_teor_pr_tren.pdf9. Джонсон Д.В. Соціальна психологія: тренінг міжособистісного спілкування. — К., 2003. — 288 с.10. Жовтянська В. В. Психологія репрезентацій дійсності : монографія / В. В. Жовтянська — К.: Талком, 2020. – 376 с. – https://ispp.org.ua/2021/03/30/zhovtyanska-v-v-monografiya-psixologiya-reprezentacij-dijsnosti/11. Карамушка Л.М. Психологія управління: Навч. пос. – К.: Міленіум, 2003. – 344 с.12. Карвасарский Б. Д. Клиническая психология. – СПб., 2006.13. Клінічна психологія: словник-довідник / авт.-уклад. С. В. Діденко. – К., 2012.14. Коцан І. Я., Ложкін Г. В., Мушкевич М. І. Психологія здоров’я людини / За ред. І. Я. Коцана.– Луцьк: РВВ-Вежа, 2011. 430 с.Форми та методи навчання: Оглядові лекції.
Самостійне опрацювання рекомендованої літератури.
Консультації.Методи й критерії оцінювання: Усна доповідь під час екзамену – 100 %;
Критерії:
91-100 б. - Здобувач демонструє широку обізнаність в теоретичних і практичних / прикладних аспектах питання, вільно орієнтується в історії питання і сучасних підходах та дослідженнях у відповідній сфері; вміє аналізувати проблемні аспекти психологічних теорій, концепцій і сучасної практики; презентує знання і власні міркування логічно, послідовно; досконало володіє термінологічним апаратом і тезаурусом питання; демонструє гарні навички усного повідомлення науково-психологічного змісту і комунікації й аргументованого наукового дискутування.
71-90 б. - Здобувач демонструє обізнаність в теоретичних і практичних / прикладних аспектах питання, добре орієнтується в історії питання і сучасних підходах у відповідній сфері; орієнтується у проблемних аспектах психологічних теорій, концепцій і сучасної практики; змістовно презентує знання і власні міркування; володіє термінологічним апаратом і тезаурусом питання; демонструє гарні навички усного повідомлення науково-психологічного змісту і комунікації й аргументованого наукового дискутування.
60-70 б. - Здобувач демонструє не повну обізнаність в теоретичних і практичних / прикладних аспектах питання, орієнтується в окремих аспектах історії питання і сучасних підходах у відповідній сфері; не повною мірою орієнтується у проблемних аспектах психологічних теорій, концепцій і сучасної практики; презентує знання, але утруднюється у викладі власних міркувань; в цілому володіє тезаурусом питання; демонструє навички усного повідомлення науково-психологічного змісту на репродуктивному рівні, навички комунікації.
0-59 б. - Здобувач демонструє фрагментарну і недостатню обізнаність в теоретичних і практичних / прикладних аспектах питання, не орієнтується в історії питання і сучасних підходах у відповідній сфері; не орієнтується у проблемних аспектах психологічних теорій, концепцій і сучасної практики; має суттєві труднощі у презентації знань і власних міркувань; недостатньо володіє термінологічним апаратом і тезаурусом питання; демонструє недостатньо розвинені навички усного повідомлення науково-психологічного змісту, комунікації й наукового дискутування.Мова навчання: українська