НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 301217

Назва:

Аналітика соціальних мереж



Анотація: Мета курсу – сформувати комплекс знань та навичок, які пов'язані з ефективним збором, обробкою та аналізом даних з соціальних мереж. Курс передбачає вивчення підходів, стратегій та методів аналізу даних, отриманих з соціальних мереж. Зосереджуючись на практичних аспектах та сучасних тенденціях, під час курсу буде розкрито використання соціальних мереж у сферах медіа маркетингу та дослідження громадської думки. Курс включає огляд інструментів для збору та обробки даних з соціальних мереж, аналіз використання аналітичних платформ, вивчення ключових метрик та показників ефективності в соціальних мережах, методи вимірювання впливу. Студенти проаналізують успішні кейси роботи в соціальних мережах та виконуватимуть практичні вправи для закріплення отриманих знань.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 2

Семестр: 3

Кількість кредитів: 3

Форма контролю: залік

Результати навчання: Студент буде знати:
тенденції розвитку соціальних медіа;
методи та інструменти аналізу даних в соціальних мережах;
особливості соціальних мереж, месенджерів;
види і особливості блогів; підходи до проведення комунікаційних стратегій у медіапросторі.
Вміти:
практично застосовувати інструменти аналітики;
розробляти маркетингові стратегії для медіа;
керувати рекламою в соціальних мережах;
розробляти та здійснювати дослідження у сфері медіамаркетинг.


Спосіб навчання: аудиторний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі:

Зміст дисципліни: Курс передбачає вивчення підходів, стратегій та методів аналізу даних, отриманих з соціальних мереж. Зосереджуючись на практичних аспектах та сучасних тенденціях, під час курсу буде розкрито використання соціальних мереж у сферах медіа маркетингу та дослідження громадської думки. Курс включає огляд інструментів для збору та обробки даних з соціальних мереж, аналіз використання аналітичних платформ, вивчення ключових метрик та показників ефективності в соціальних мережах, методи вимірювання впливу. Студенти проаналізують успішні кейси роботи в соціальних мережах та виконуватимуть практичні вправи для закріплення отриманих знань. Мета курсу – сформувати комплекс знань та навичок, які пов'язані з ефективним збором, обробкою та аналізом даних з соціальних мереж.


Рекомендована література:
Література:
Данько Ю. Соціальні мережі як форма сучасної комунікації: плюси і мінуси / Ю. Данько // Сучасне суспільство. 2012. Вип. 2. С. 179-184.
Каплунов Д. Королі соціальних мереж. Як підвищувати популярність, залучати клієнтів та будувати особистий бренд у соціальних мережах за технологією SOCIAL SELLING / Денис Каплунов; пер. О. Жукова. Київ: Видавництво Букшеф, 2022. 432 с.
Мартін Томас The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа: посібник. Харків: Фабула, 2020. 304 с.
Огляд методів аналітики в Instagram: метрики, інструменти, поради URL: https://www.bizmaster.xyz/2019/03/oglyad-metodiv-analityky-v-211 instagram-metryky-instrumenty-porady.htm
Шестакова А.В. SMM та аналітика ринку : навч. посібн. Житомир : Державний університет «Житомирська політехніка», 2021. 215 с.
Ford J.E. Social Media Marketing for the Future: Strategies for 2022 & Beyond: Stay Ahead of the Competition. Leverage Changing Online Trends to Grow Your Business. 2022. 109 p.
Jason McDonald. Social Media Marketing Workbook: How to Use Social Media for Business. 2022. 467 p.


Форми та методи навчання: лекційні, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (обговорення, виступи на семінарських заняттях, фінальний проект); підсумковий контроль - 30 балів (форма контролю - залік).

Мова навчання: українська