НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315083

Назва:

Техніка ділових презентацій



Анотація: Розробка презентацій. Необхідність визначення цільової аудиторії та їх потреб при розробці презентацій. Формування ефективних меседжів. Ефективний публічний виступ. Професійні портфоліо. Аналіз проведеної презентації з метою критичної оцінки своєї поведінки та обліку зроблених помилок.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 2

Семестр: весняний

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90 год.; аудиторні години - 28 год.; самостійна робота - 62 год, кредитів ЄКТС - 3,0

Форма контролю: залік

Викладач(і): І.І. Тітаренко, кандидат педагогічних наук, доцент

Результати навчання: За результатами курсу студент повинен:
1. Вміти визначати цільові аудіторії та їх потреби.
2. Формувати ефективні меседжи.
3. Будувати ефективний публічний виступ.
4. Створювати презентації професійних портфоліо.
5. Аналізувати проведену презентацію з метою критичної оцінки своєї поведінки та обліку зроблених помилок
працівниками різних управлінських спеціальностей. А також допоможуть студентам навчитись застосовувати різні управлінські методи та методики, розраховувати потенціал об'єкту та середу, в якій він функціонує.


Спосіб навчання: аудиторний /дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Соціальна філософія, Соціологія, Теорія менеджменту.

Зміст дисципліни: Методологічною основою соціального управління як науки і дисципліни є знання про системи різного характеру і різної природи (системологія), синергетика (теорія самоорганізації систем), філософія, соціологія. Також методологічними засадами курсу є основоположні концепції західної управлінської думки (школа наукового управління Ф. Тейлора, концепція людинознавства Д.Карнегі, вчення про управління А. Файоля, бюрократична доктрина Вебера, загальна теорія організації О.О.Богданова ті інші). Загальнотеоретичною базою курсу є поняття про системи, що самоуправляються, процес управління як упорядкування систем, цілеспрямованість та системність соціального управління, оптимум в управлінні суспільством. Закони, закономірності, тенденції управління певними соціальними об`єктами у зв`язку з управлінням суспільством в цілому. Науково-організаційними засадами соціального управління є знання про систему управління будь-якою соціально-трудовою кооперацією (галузеве управління), принципи, функції, види управління як соціального феномену. Соціальний менеджмент як інструмент управління суспільним поділом праці. Важливою частиною змісту дисципліни "соціальне управління" є вивчення управлінської праці як виду професійної діяльності.


Рекомендована література: 1. Бренда М. Творча візуалізація і колір: Змініть своє життя, використовуючи силу кольору / Пер. з англ. О. Кучеровой.- М .: Галактіон, 2001. -192 с.
2. https://www.forbes.com/sites/carminegallo/2012/10/04/11-presentation-lessons-you-can-still-learn-from-steve-jobs/#63a047bcdde3
3. https://koloro.ua/blog/menedzhment/pravila-sozdaniya-prezentacii-ot-stiva-dzhobsa.html
4. https://mmr.ua/show/10-pravil-effektnoj-prezentacii-ot-gaja-kavasaki/43716
5. https://www.forbes.com/sites/forbescoachescouncil/2016/05/02/nine-successful-presentation-strategies-for-business-leaders/
6. https://www.forbes.com/sites/forbescoachescouncil/2016/06/13/10-ways-to-improve-your-presentation-skills/
7. http://maximilyahov.ru/hello/
8. http://getoptima.ru/
9. https://mel.fm/pravopisaniye/4801937-stoop
10. https://texterra.ru/blog/kak-pisat-zagolovki.html
11. https://www.quicksprout.com/the-definitive-guide-to-copywriting-chapter-3/
12. https://goinswriter.com/catchy-headlines/
13. https://www.wordstream.com/blog/ws/2017/05/17/how-to-write-great-headlines
14. https://digitalmarketinginstitute.com/blog/2017-06-09-3-ways-to-write-effective-headlines
15. https://www.ted.com/talks/steve_jobs_how_to_live_before_you_die
16. https://www.youtube.com/watch?v=s8DZ17RI7B8
17. https://www.youtube.com/watch?v=u-BPFuRxUVk
18. https://www.youtube.com/watch?v=lR9Enhisz04
19. https://www.youtube.com/watch?v=KoTTBq2OhjM
20. https://www.youtube.com/watch?v=lmusV-7BMzM
21. https://habr.com/ru/company/vertdider/blog/232755/
22. https://www.extension.harvard.edu/professional-development/blog/10-tips-improving-your-public-speaking-skills
23. https://www.culturepartnership.eu/article/antonina-stebur
24. https://hbr.org/2017/05/how-venture-capitalists-really-assess-a-pitch

Додаткова навчальна література

1. https://www.culturepartnership.eu/ua/publishing/media-pitching
2. https://euprostir.org.ua/courses
3. https://edx.prometheus.org.ua/courses/NaUKMA/CI101/2014_T1/about
4. https://www.culturepartnership.eu/ua/publishing/marketing
5. https://www.culturepartnership.eu/ua/publishing/advocacy-course
6. https://www.culturepartnership.eu/ua/publishing/digital-communication
7. http://gohigher.org/course-presentations
8. https://www.culturepartnership.eu/ua/publishing/communication-course


Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, підготовка письмової роботи за тематикою курсу, виконання практичних завдань (індивідуальна робота, консультації)

Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль (до 80 %) участь в обговоренні запропонованих викладачем питань на семінарах, практикуми, наукова робота студента тощо. Підсумково - модульний контроль ( 40% - виконання практичних завдань), а також - залік (20 %).

Мова навчання: українська.