НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315097

Назва:

Організація та планування ПР-кампаній: теорія, стратегія, тактика



Анотація: Основною метою курсу є формування системи знань про планування, організацію та проведенні масштабних ПР-кампаній в роботі державних, недержавних (НДО) та підприємницьких організацій. Завдання дисципліни: закласти теоретичні та практичні основи планування, організації та проведення масштабних ПР-кампаній; ознайомити студентів з типами масових кампаній, їх принципами та елементами; засвоїти основні етапи підготовки та реалізації плану ПР-кампаній; навчити створювати презентацію плану ПР-кампанії.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 2

Семестр: осінній

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 150; аудиторних/дистанційних - 50; самостійної роботи -100, кредитів ЄКТС - 5.0

Форма контролю: екзамен

Викладач(і): О. Петрунько, старший викладач

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
- Описувати досвід успішних ПР-кампаній та визначати їх особливості та типи;
-Виявляти основні ознаки ситуації організації в сфері зв'язків з громадскістю та визначати ПР-проблему для вирішення;
-Визначати цільові групи громадськості організації;
-Формулювати та класифікувати цілі ПР-кампанії;
-Пропонувати стратегії та тактики для ПР-кампанії організації та оцінювати їх ефективність;
-Розробляти план ПР-кампанії та вміти його презентувати;
-Оцінювати ефективність реалізації плану ПР-кампанії.


Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Вступ до спеціальності", "Стратегія в комунікаціях", "Менеджмент", "Основи соціальних комунікацій"

Зміст дисципліни: ознайомити майбутнього фахівця з теорією та практикою реалізації ПР-процеса в роботі державних, недержавних (НДО) та підприємницьких організацій, практикою проведення ПР-кампаній різних типів, допомогти оволодіти основними підходами до планування та організації ПР-кампанії, засвоїти знання прикладного характеру щодо підготовки плану ПР-кампанії і його практичної реалізації.


Рекомендована література: 1. Катлип Скотт М., Сентер Аллен X., Брум Глен, М. Паблик рилейшенз.
Теория и практика, 8-е изд.: Пер. с англ.: Уч. пос. - М.: Издательский дом "Вильямс", 2016. - 624 с.
2. Коник Д.Л. Стратегічні комунікації. - К.: 2016 - 256 с.
3. Коник Д.Л. Комунікаційні кампанії для зміни поведінки. Практичний
посібник - За підтримки ЄС - 154 с.
4. Королько В.Г, Некрасова О.В. Зв'язки з громадськістю. Наукові основи,
методика, практика. Підр. для студентів вищих навчальних закладів/ 3-тє
вид. доп. - К.: Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2009. - 831
с.
5. Стратегія і тактика комунікацій із громадськістю для організацій третього сектора. Методичний посібник / За ред. В.Г.Королька. - К.: - 2003.
6. Glen M. Broom. Bey-Ling Sha. Cutlip & Center's Effective Public Relations 11th ed. Pearson. 2012 - 456 p.
Додаткова:
1. Grunig James E. with Dawid M. Dozier (Ed.) Excellence in Public Relations and Communication Management. - N.J., 1992.
2. Hendrix J.A. Public Relations Cases.- Belmont, California, 1988.
3. Lesly's Handbook of Public Relations and Communications / Ed. by Lesly Philip: 5th ed. - Continental Books, 1997.
4. Wilcox Dennis L., Ault Philip H., Agee Warren K. Public Relations: Strategy and Tactics. 5th ed. - N.Y., 1998


Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, підготовка письмової роботи за тематикою курсу, індивідуальна робота, консультації.

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (усне опитування, реферати, конспекти, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 40 балів (усний екзамен)

Мова навчання: українська