НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315122

Назва:

Комунікації громадянського суспільства



Анотація: На курсі студенти вивчають питання особливостей громадського сектору, які обумовлюють необхідність застосування комунікаційних інструментів й технологій, роль комунікацій у формуванні репутації організацій громадського сектору та знаходженні ресурсів, механізми співпраці громадського сектору з органами влади і бізнесом.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 4

Семестр: весняний

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 120; аудиторні/дистанційні години - 40; самостійна робота - 80; кредитів ЄКТС - 4,0

Форма контролю: залік

Викладач(і): А. Г. Зінченко, кандидат історичних наук, доцент

Результати навчання: В результаті навчання студенти зможуть:
- назвати особливості громадського сектору, які обумовлюють необхідність застосування комунікаційних інструментів й технологій;
- пояснити роль комунікацій для громадського сектору;
- класифікувати канали комунікації громадського сектору за моделлю PESO;
- оцінити роль комунікації у формуванні репутації організацій громадського сектору;
- оцінити існуючі механізми співпраці громадського сектору з органами влади і бізнесом;
- планувати фандрейзингові кампанії відповідно до поставлених цілей;
- розробити комунікаційну стратегію для громадської організації.


Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: "Вступ до спеціальності", "Стратегія і тактика PR", "Організація та планування ПР-кампаній: теорія, стратегія, тактика"

Зміст дисципліни: Особливості громадського сектору, які обумовлюють необхідність застосування комунікаційних інструментів й технологій. Роль комунікацій для громадського сектору. Канали комунікації громадського сектору за моделлю PESO. Роль комунікації у формуванні репутації організацій громадського сектору. Механізми співпраці громадського сектору з органами влади і бізнесом. Фандрейзингові кампанії


Рекомендована література: 1. New Activists. The 2020 Global Communication Report. The USC Annenberg Center for Public Relations (CPR). - URL: https://annenberg.usc.edu/research/center-public-relations/global-communication-report
2. 2022 EDELMAN TRUST BAROMETER. - URL: https://www.edelman.com/trust/2022-trust-barometer
3. Керівництво SBC ЮНІСЕФ. - URL: https://www.sbcguidance.org/
4. Посібник з комунікації. Комунікаційні рішення для проектів Європейського Союзу в Україні. К., 2013-40 с. . - URL: http://com-dep.enefcities.org.ua/upload/files/Communications%20ToolKit%20for%20projects%202013.UA.PDF
5. Стратегічна комунікація в громадських організаціях: прак.пос./М.В.Говорухіна. - К.2019 - 128 с. . - URL: https://www.prostir.ua/wp-content/uploads/2019/12/Strategic-comms-HB.pdf




Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, індивідуальна робота, письмова робота, консультації; підготовка есе, доповідей, групові обговорення, панельні дискусії, розгляд кейсів, підготовка індивідуального проекту.

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 80 балів (виконання практичних робіт (розгляд кейсів), презентації доповідей, відповіді на теоретичні питання, індивідуальний проект); підсумковий контроль - 20 балів (залік)

Мова навчання: українська