НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315131

Назва:

Інтегровані комунікації



Анотація: На курсі розглядаються питання сутності інтегрованих комунікацій, їх складових та особливостей, впливу інтегрованих комунікацій на формування бренду і репутації, особливостей застосування інтегрованих комунікацій в різного типу організаціях/кампаніях. Студенти оволодівають навичками застосування різних комунікаційних інструментів та використовувати різноманітні канали інтегрованих комунікацій за моделлю PESO, розробки стратегій інтегрованих комунікацій.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 2

Семестр: весняний

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90 год.; аудиторні години - 28 год.; самостійна робота - 62 год, кредитів ЄКТС - 3,0

Форма контролю: залік

Викладач(і): А. Г. Зінченко, кандидат історичних наук, доцент

Результати навчання: Студенти зможуть
- пояснити сутність інтегрованих комунікацій;
- охарактеризувати складові інтегрованих комунікацій;
- назвати інструменти інтегрованих комунікацій;
- аналізувати вплив інтегрованих комунікацій на формування бренду і репутації;
- охарактеризувати особливості застосування інтегрованих комунікацій в різного типу організаціях/кампаніях;
- розробляти інтегровані комунікаційні стратегії і кампанії.


Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: "Основи публічних комунікацій", "Технології та інструменти діджитал комунікацій"

Зміст дисципліни: Сутність інтегрованих комунікацій, їх складові. Інструменти та канали інтегрованих комунікацій. Модель PESO. Вплив інтегрованих комунікацій на формування бренду і репутації. Особливості застосування інтегрованих комунікацій в різного типу організаціях/кампаніях.


Рекомендована література: 1. Даніел Канеман. Мислення швидке й повільне. К.- Наш формат, 2019, - 480 с.
2. Річард Талер, Кас Санстейн. Поштовх. Як допомогти людям зробити правильний вибір. - К.- Наш формат, 2017, - 312 с.
3. Філіпп Котлер. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового. - КМ-БУКС, 2018, - 208 с.
4. Ф. Барден. Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати. - Книжковий клуб "Клуб сімейного досугу", 2017, 192 с.
5. Dietrich G. The Challenges and Solutions of the PESO Model [Електронний ресурс] / Gini Dietrich // Medium Corporation. - 2017. - Режим доступу до ресурсу: https://medium.com/@ginidietrich/the-challenges-and-solutions-of-the-peso-model-e7c03558183


Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, індивідуальна робота, письмова робота, консультації; підготовка есе, доповідей, групові обговорення, розгляд кейсів, презентація розроблених стратегій інтегрованих комунікацій.

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 80 балів (виконання практичних робіт (розгляд кейсів, презентації доповідей, відповіді на теоретичні питання, груповий проект стратегії); підсумковий контроль - 20 балів (залік).

Мова навчання: українська