НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315139

Назва:

Корпоративна соціальна відповідальність



Анотація: Студенти ознайомляться із сутністю та еволюцією концепції соціальної відповідальності, її ролі у зростанні репутації організації, основними складовими і принципами соціальної відповідальності, міжнародними стандартами соціальної відповідальності. Упродовж курсу студенти будуть розробляти стратегії соціальної відповідальності, інтегрувати комунікації з соціальної відповідальності в загальну комунікаційну стратегію, аналізувати нефінансові звіти компаній.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 4

Семестр: осінній

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 105 год.; аудиторні години - 46 год.; лекції - 20 год.; семінарські заняття - 16 год.;самостійна робота - 69 год; кредитів ЄКТС - 3,5

Форма контролю: залік

Викладач(і): А. Г. Зінченко, кандидат історичних наук, доцент

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
- вміти ідентифікувати, аналізувати і ранжувати очікування заінтересованих сторін організації з позицій концепції КСВ
- аналізувати соціальну звітність організації і готувати необхідну інформацію для її формування тощо.


Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Основи публічних комунікацій, інтегровані комунікації.

Зміст дисципліни: Концептуальні основи розвитку КСВ; принципи та основні аспекти КСВ; зміст, структура і вимоги міжнародних стандартів звітності, особливості звітності в Україні.


Рекомендована література: 1. ISO 26000 - Social responsibility. - URL: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:26000:ed-1:v1:en
2. Michael Porter, Mark Kramer Creating Shared Value/ Harvard Business Review, 01-02, 2011. - URL: https://hbr.org/2011/01/the-big-idea-creating-shared-value
3. Корпоративна соціальна відповідальність: моделі та управлінські практики: посібник/Саприкіна М.А., Саєнсус М.А., Зінченко А.Г., Ляшенко О.М., Місько Г.А. (за науковою редакцією д.е.н., проф., засл. Діяча науки і техніки України Редькіна О.С.). - К.: В-во "Фабований лист", 2011. - 480 с.
4. Materiality Matrix 2019/2020 - Issues and Topics. Unilever. - URL: https://www.unilever.com/Images/unilever-materiality-matrix-2019-2020-accessible_tcm244-549773_1_en.pdf.
5. Global Reporting Initiative. - URL: http://www.globalreporting.org/
6. Пeдрo Maтoс. ESG-принципи та відповідальне інституційне інвестування у світі: Критичний огляд досліджень; пер. з англ. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. - 88 с.
7. SDG Compass: Посібник для досягнення Цілей Сталого Розвитку в сфері бізнесу. - URL: http://old.csr-ukraine.org/wp-content/uploads/2016/09/2016-09-15_SDG_Compass_Guide_2015_ukr_web.pdf



Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, підготовка письмової роботи за тематикою курсу,індивідуальна робота, консультації.

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (усне опитування, реферати, конспекти, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 30 балів (тестові завдання, письмовий залік).

Мова навчання: українська.