Код: 315143Назва:
Інноваційні технології формування та комунікацій стартапів
Анотація: Сутність поняття стартап, його відмінність від бізнесу. Формулювання власних ідей та гіпотез для проектів. Конкурентів продукту. УТП продукту. Розробка бізнес-моделі за методологією Business Model Canvas. Кошторис та P&L майбутнього проекту. Пітч-деки та пітчинг власної ідеї. Розробка MVP продукту
. Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 4Семестр: осіннійКількість кредитів: загальна кількість годин - 120 год.; аудиторні години - 40 год.; самостійна робота - 80год, кредитів ЄКТС - 4,0Форма контролю: залікВикладач(і): А.О. Севастюк, старший викладачРезультати навчання: В результаті навчання студенти зможуть:пояснити сутність поняття стартап;пояснити чим стартап відрізняється від бізнесу;формулювати власні ідеї та гіпотези для проектів; визначати ЦА свого продукту;визначати конкурентів свого продукту;визначати УТП свого продукту;розробляти бізнес-моделі за методологією Business Model Canvas;розробляти кошторис та P&L майбутнього проекту;розробляти пітч-деки та пітчити власні ідеї;розробляти MVP продуктуСпосіб навчання: аудиторний /дистанційнийЗміст дисципліни: Start Up. Суть поняття. Історія винекнення. Типи стартапів. Типи інвесторів в стартапах. Що не є стартапом. Команди (Хто потрібен?)
Ідея (Гіпотеза). Методології генерування (пошуку) гіпотез. Design thinking.
Перевірка гіпотез. Як і навіщо? А/В тестування. Визначення ЦА. Побудова портрету користувача. Аналіз конкурентів. Визначення УТП (Унікальна торговельна пропозиція)
Побудова БМ (бізнес моделі). Lean Canvas. Маркетингове дослідження.
Розробка БП (Бізнес плану). P&L, Cash Flow. White Papper.
Пітчинг. Що, як, коли, кому, навіщо? Підготовка до пітчингу. Пітчдек.
MVP. Раунди інвестицій.
Комунікації в стартапах. Все що потрібно знати та вміти.
Рекомендована література: Основна література: 1. Людмила Саричева, Максим Ільяхов "Пиши, скорочуй. Як створити дієвий текст." 2. Річард Кох "Принцип 80/20" 3. Ерік Райз "Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses" 4. Олександр Остервальдер, Ів Піньє "Business Model Generation: A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers" 5. Остін Клеон "Кради як митець" Онлайн курси: 1. Дизайн-мислення для інновацій https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+DTI101+2017_T3/about 2. Як створити стартап https://courses.prometheus.org.ua/courses/Prometheus/Startup101/2015_T2/about 3. Візуалізація даних[Розрив обтікання текстом] https://courses.prometheus.org.ua/courses/IRF/DV101/2016_T3/about 4. Цифрові комунікації в глобальному просторі[Розрив обтікання текстом]https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+ITArts101+2017_T1/about 5. Business Model Canvas[Розрив обтікання текстом]https://www.coursera.org/projects/business-model-canva 6. How to Use the Business Model Canvas for Strategic Analysis[Розрив обтікання текстом]https://www.coursera.org/projects/how-to-use-the-business-model-canvas-for-strategic-analysis Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, підготовка письмової роботи за тематикою курсу, виконання практичних завдань (індивідуальна робота, консультації)Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою:
поточний контроль - 70 балів (усне опитування, реферати, конспекти, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 30 балів (тестові завдання, письмовий залік).Мова навчання: українська