НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315146

Назва:

C4D: комунікації задля сталого розвитку



Анотація: Упродовж курсу студенти вивчатимуть особливості та напрями C4D (Communication for Development), основні принципи C4D: Com4Prom, Com4Imple, Com4Power, Com4Coord; комунікаційні інструменти та підходи для досягнення цілей сталого розвитку. Курс викладається англійською мовою.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 3

Семестр: осінній

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90 год.; аудиторні години - 28 год.; лекції - 10 год.; семінарські заняття - 18 год.;самостійна робота - 62 год, кредитів ЄКТС - 3,0

Форма контролю: залік

Викладач(і): І.І. Тітаренко, кандидат педагогічних наук, доцент

Результати навчання: -Пояснити особливості комунікацій для сталого розвитку та їх роль у формуванні сталого розвитку.
- Пояснити сутність Моделі поведінкових драйверів.
- Пояснити різницю у впливі на поведінку і впливі на зміну ставлення.
- Обґрунтувати концепцію комунікації для сталого розвитку.
-Назвати методики та інструменти вимірювання соціальних і поведінкових змін.
- Проводити аналіз сильних і слабких сторін комунікаційних кампаній для сталого розвитку.
-Розробити комунікаційні кампанії для сталого розвитку.

Спосіб навчання: аудиторний /дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: "Вступ до спеціальності", "Психологія", "Стратегія і тактика PR", "Організація та планування ПР-кампаній: теорія, стратегія, тактика"

Зміст дисципліни: -Роль комунікацій у сталому розвитку -Модель поведінкових драйверів. Концептуальна основа програмування соціальних змін і -Вимірювання соціальних і поведінкових змін


Рекомендована література: 1. Даніел Канеман. Мислення швидке й повільне. К.- Наш формат, 2019, - 480 с.
2. Комунікації для соціальних змін:т версія покоління Z. ЮНІСЕФ Україна, Practicum та Українським католицьким університетом/А.Нуржинська, В.Іванова, І.Тітаренко. https://drive.google.com/file/d/1laZrR1uWSqbz18zamR9OU-Qe0xuwUbcI/view?fbclid=IwAR2bQOGxNW0W1zyjah9U2fKlQO-p0plykm4CR_Rj_ICoa2XJ7xqrqZa-8VY
3. Communication for Development: https://www.unicef.org/cbsc/
4. Communication for Development Documents from UNICEF: https://www.unicef.org/cbsc/index_42339.html
5. Developing a Communication Strategy: https://knowhownonprofit.org/campaigns/communications/communications-strategy
6. The UK Government Communication Service guide to communications and behaviour change: https://gcs.civilservice.gov.uk/wp-content/uploads/2015/09/GCSBehaviourChangeGuideJune14Web.pdf
7. Opinion polls towards the EU, sources of information: http://www.euneighbours.eu/en/taxonomy/term/167,?http://www.euneighbours.eu/en/taxonomy/term/169
8. Science and Technology Communication for Development: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC314483/
9. В. Петі. Модель поведінкових драйверів, 2019. - https://www.unicef.org/mena/reports/behavioural-drivers-model
10. Influencing behaviour through public policy https://www.bi.team/wp-content/uploads/2015/07/MINDSPACE.pdf

Он-лайн курси:
1. UNICEF launches free online course on Social Change (2 parts): https://www.humanrightscareers.com/unicef-launches-free-online-course-on-social-change/
2. Humanitarian communication: Addressing key challenges: https://www.coursera.org/learn/humanitarian-communication
3. Health Communication / SBCC Online Learning: https://healthcommcapacity.org/health-communication/sbcc-online-courses-2/
4. Journalism for Social Change (edX): https://www.mooc-list.com/course/journalism-social-change-edx
5. Communications for social change course http://practicum.space/learnin


Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, підготовка письмової роботи за тематикою курсу, виконання практичних завдань (індивідуальна робота, консультації)

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (усне опитування, реферати, конспекти, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 30 балів (тестові завдання, письмовий залік).

Мова навчання: українська