НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315151

Назва:

Практикум з комунікацій в соціальних медіа



Анотація: Впродовж курсу студенти будуть розробляти контент для соціальних медіа та комунікаційну digital-стратегію на основі отриманих знань щодо побудови бренду в соціальних медіа, правил нарощування social visibility, роботи із різними комунікаційними digital-інструментами.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 2

Семестр: весняний додатковий

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90 год.; аудиторні години - 28 год.; самостійна робота - 62 год, кредитів ЄКТС - 3,0

Форма контролю: залік

Викладач(і): О.В. Чекмишев, доктор наук із соціальних комунікацій, професор

Результати навчання: Розвиток професійних знань і навичок комунікації в соціальних мережах. У результаті вивчення курсу студенти зможуть:
" Розуміти і поснювати особливості соціальних мереж як каналу комунікації.
" Аналізувати комунікації організацій в соціальних мережах.
" Побудувати комунікаційну digital-стратегію організації.
" Класифікувати види комунікаційних digital-інструментів
" Визначати правила нарощування social visibility.
" Підібрати комунікаційні digital інструменти для різних цільових груп і різних ситуацій
" Побудувати контент-стратегію для різних видів соціальних мереж.

Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Соціальні комунікації, Політологія, РЗГ.

Зміст дисципліни: - Соціальні мережі як канал комунікації - Розробка комунікаційної digital-стратегії - Побудова бренду в соціальних медіа. Правила нарощування social visibility. - Робота із різними комунікаційними digital-інструментами - Контент для соціальних медіа. Контент стратегія


Рекомендована література: 1. Вертайм К., Фенвик Я. Цифровой маркетинг. М. "Юрайт", 2010
2. Конык Д.Л., Рендер С. Расставьте сети. Как использовать Интернет в интересах Вашего бизнеса. - К. "Лик", 2011
3. Anthony J. Bradley, Mark P. McDonald The social organization: how to use social media to tap the collective genius of your customers and employers. - Boston: Harvard Business School Publishing, 2011
4. Edelman D. C. Branding in the Digital Age. Harvard Business Review. Vol. 88 # 12. December 2010

Форми та методи навчання: Лекції, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною рейтинговою системою у відповідності до "Положення про критерії оцінювання знань здобувачів вищої освіти в НаУКМА"

Мова навчання: українська