НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315156

Назва:

Внутрішньокорпоративні комунікації



Анотація: Мета курсу - надати знання щодо суті внутрішньокорпоративних комунікацій, їх ролі у формуванні корпоративної культури. Детально розглядаються питання ролі внутрішньокорпоративних комунікацій під час трансформацій та у мультикультурному середовищі. Студенти ознайомляться з інструментами та каналами внутрішньокорпоративних комунікацій: інтранет, події, корпоративне відео, корпоративне видання; методами оцінювання їх ефективності.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 3

Семестр: весняний

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 120; аудиторні/дистанційні години - 40; самостійна робота - 80; кредитів ЄКТС - 4,0

Форма контролю: теза

Викладач(і): Л.Зябрєв, старший викладач

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен уміти:
- назвати особливості корпоративних комунікацій, які обумовлюють необхідність застосування комунікаційних інструментів й технологій;
- пояснити роль комунікацій для внутрішньої аудиторії;
- класифікувати канали комунікації для внутрішніх комунікацій;
- оцінити роль комунікації у формуванні репутації роботодавця;
- оцінити існуючі механізми співпраці компанії зі співробітниками;
- планувати бюджет внутрішньокорпоративних кампаній комунікацій відповідно до поставлених цілей;
- розробити комунікаційну стратегію для внутрішньокорпоративних комунікацій.


Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: "Стратегія ів комунікаціях", "Діджитал комунікації", " Організація та планування ПР-капманій: теорія, стратегія, практика", "Репутаційний та бренд менеджмент".

Зміст дисципліни: Курс спрямований на опанування теоретичними знаннями та практичними навичками за темами: - Відмінність внутрішньокорпоративних зв'язків з громадськістю від інших видів комунікаційної діяльності. Поєднання PR та HR технологій у здійсненні внутрішньокорпоративних зв'язків з громадськістю. - Формування корпоративної культури компанії як основна мета здійснення внутрішньокорпоративних зв'язків з громадськістю. - Стратегічні засади діяльності компанії як основа діяльності внутрішньокорпоративних зв'язків з громадськістю. - Специфіка ключових повідомлень для внутрішньокорпоративних зв'язків з громадськістю. - Канали внутрішньокорпоративних зв'язків з громадськістю. - Комунікаційні кампанії для внутрішніх комунікацій. - Внутрішньокорпоративні комунікації у мультикультурному середовищі. - Компанії для внутрішніх комунікацій при трансформації компанії. - Методики оцінювання внутрішньокорпоративних зв'язків з громадськістю. - Бренд роботодавця і як він будується у тому числі за допомогою внутрішньокорпоративних комунікацій.


Рекомендована література: Зябрев Л.І., Самовчитель гри в офісний покер або Як вигравати у грі під назвою "робота". - Рівне. Діти підземелля, 2021.
Д.Кеннеді, Безжальний менеджмент. Управління людьми та прибутком. - Київ: Фабула, 2019.
Я.Грицак, Життя, смерть та інші неприємності. - Київ: Грані-Т, 2008.
Smith L., Mounter P., Effective Internal Communication (PR in Practice). - Kogan Page; 2nd edition, 2008.
Garrison P., Exponential Marketing, Capturing Sustainable Growth in an Environment of Constant Change. - Manager Publishing, 2009.

Форми та методи навчання: лекції, практичні заняття, самостійна робота.

Методи й критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною рейтинговою системою у відповідності до "Положення про критерії оцінювання знань здобувачів вищої освіти в НаУКМА"

Мова навчання: українська