НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315162

Назва:

Репутаційний та бренд менеджмент



Анотація: Мета вивчення дисципліни: розвиток професійних знань і навичок створення бренду та управління репутацією організацій, компанії. В результаті вивчення курсу студенти зможуть: пояснити сутність бренду і репутації; назвати механізми формування та корекції бренду; скласти та обґрунтувати план розбудови/корекції бренду організації; пояснити місце та роль бренду у формуванні комунікаційної стратегії організації; знати основні сучасні технології формування чинників "бренд" та "репутація" організації сучасними інструментами комунікацій; розробити стратегію формування бренду організації/компанії.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 3

Семестр: осінній

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 150; аудиторних/дистанційних - 50; самостійної роботи -100, кредитів ЄКТС - 5.0

Форма контролю: екзамен

Викладач(і): М.Томко-Баньковська, старший викладач

Результати навчання: Пояснювати свої виробничі дії та операції на основі отриманих знань.
Застосовувати знання зі сфери зв'язків з громадськістю для створення інформаційного та PR продуктів чи для проведення інформаційної та PR акцій.
Використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань.
Планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей, обмежень та передбачуваних ризиків.
Передбачати реакцію аудиторії на PR продукт, інформаційний продукт чи на інформаційні або PR акції, зважаючи на положення й методи соціальнокомунікаційних наук.
Генерувати інформаційний та РR контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов?язкових джерел інформації.


Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Стратегія і тактика PR, Кризові комунікації, Професійні стандарти PR-діяльності, Маркетинг.

Зміст дисципліни: Змістовні характеристики бренду і репутації. Комунікативні властивості атрибутів бренду. Архітектура брендів. Позиціювання брендів. Технології побудову та розвитку брендінгу. Репутаційний менеджмент. Основні моделі тактики репутаційного менеджменту. Роль корпоративних комунікацій у реалізації моделей репутаційного менеджменту.


Рекомендована література: 1. Зозульов, О. В. Ринкове позиціювання : з чого починається створення успішних брендів / О.В. Зозульов, Н.Л. Писаренко. К. : Знання-Прес, 2004. - 199 с.
2. Курбан О.В. PR у маркетингових комунікаціях: навчальний посібник - К.: Видавництво "Кондор", 2014. - 246 с.
3. Сергій Біденко, Ірина Золотаревич. Репутаційний антистрес. Інструктор для власників і топ-менеджерів бізнесу. - К.: Yakaboo Publishing, 2021. - 224 с.
4. Bilton, Nick (April 4, 2011). The Growing Business of Online Reputation Management". The New York Times. Retrieved June 12, 2012.
5. Doorley J., Garcia H.F. Reputation Management: The Key to Successful Public Relations and Corporate Communication. - Taylor & Francis, 2006 - 456 p.


Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, підготовка проекту, індивідуальна робота, консультації.

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (виконання лабораторних робіт, презентації, індивідуальний або груповий проект); підсумковий контроль - 30 балів (екзамен)

Мова навчання: українська