НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315168

Назва:

Основи виробництва медіапродукту



Анотація: Мета курсу - ознайомлення студентів з особливостями організації виробництва медіа продукту і відеопродукту як одного з основних медіапродуктів в сучасних умовах, співвідношення слова та зображення; з технологією зйомки аудіовізуального продукту в різних жанрах і просування його на медіа ринку

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 4

Семестр: осінній

Кількість кредитів: 5 кредитіві (загальна кількість годин - 150 ; аудиторні години - 50; самостійна робота - 100)

Форма контролю: екзамен

Викладач(і): старший викладач Чайкун Еллен Сергіївна

Результати навчання: Прослуховування курсу забезпечить студентам:
- розуміння преси, радіо, телебачення й електронних медіа як взаємопов'язаних елементів системи масмедіа;
- уявлення про журналістські жанри;
-ознайомлення з особливостями організації виробництва медіапродукту на всіх етапах;
- ознайомлення з особливостями функціонування телерадіокомпаній різних форматів;
- поглиблення теоретичних і практичних знань студентів щодо виробництва аудіо- і відеоконтенту;
- вміння використовувати теоретичні знання на практиці;
- розвиток толерантного ставлення до інших, здатності чути чужу думку, розуміти плюралізм ідей.


Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Зміст дисципліни: Вступ до медіапродукції. Жанрова структура у пресі, на телебаченні, радіо. Поняття "формат". Контент мовлення Трансформація сучасних медіа. Мультимедійність. Конвергентність. Види інтернет-контенту. Журналістські стандарти Системні характеристики унікального інтернет-контенту. Креативність у медіа Технології у медіапродукті. Принципи, вимоги, технічні засоби монтажу Підготовка до створення тематичного спецпроєкту. Побудова, структура сценарію в медійних проєктах Процес виробництва. Етапи виробництва медіапродукту Продюсування медіапродукту. Роль продюсера у виробництві. Планування та керування проєктами Маркетинг у медіа Презентація проєктів. Перегляд підсумкових відеоробіт Професійний саморозвиток


Рекомендована література: Основні
1. Глушко?О. Художня публіцистика: європейські традиції і сучасність. Київ?: Арістей, 2010. 192?с.
2. Єлісовенко?Ю., Нагорняк?М. Радіовиробництво. Київ?: БІЗНЕСПОЛІГРАФ, 2017. 304?с.
3. Єлісовенко?Ю.?П. Ораторське мистецтво: постановка голосу й мовлення. Київ?: Агіка, 2008. 204?с.
https://samorozvytok.info/content/yuriy-yelisovenko-oratorske-mystectvo
4. Здоровега?В. Теорія і методика журналістської творчості. 3-тє вид. Львів?: ПАІС, 2008. 276?с.
5. Кормич?Б. Інформаційне право. Харків?: БУРУН і К, 2011. 334?с.
6. Лазебний?В., Бакіко?В., Омельянець?О. Організація телевізійного виробництва. Конспект лекцій: навч. посіб. Київ?: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018. 162?с.
https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/23649/1/OTV.PDF
7. Лісневська?А., Коженовська?Т. Мистецтво телевізійного репортажу: навч.-метод. посіб. Луганськ?: ЛНУ ім. Тараса Шевченка, 2013. 190?с.
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/4057/1/O_Lisnevska_MTR_GI.pdf
8. Олтаржевський?Д. Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа. Київ?: Центр вільн. преси, 2013. 312?с.
9. Підручник з крос-медіа. Bonn ; Sibiu?: Schiller Publ. House, 2015. 140?с.
https://www.academia.edu/19631816/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87
10. Пономарів?О. Українське слово для всіх і для кожного. 2-ге вид. Київ?: Либідь, 2017. 360?с.
11. Потятиник?Б.?В. Інтернет-журналістика: навч. посіб. Львів?: ПАІС, 2010. 246?с.
http://institutes.lnu.edu.ua/mediaeco/wp-content/uploads/sites/2/2015/04/internet_journalism.pdf
Додаткові
1. Клименко?Н., Мельник-Крисаченко?П. Українська легко. Харків?: Харків. книжк. ф-ка "Глобус", 2017. 288?с.
2. Михайленко?В. Теорія твору й тексту. Паливода А. В., 2013. 256?с.
3. Пономарів?О., Різун?В., Шевченко?Л. Сучасна українська мова. 4-те вид. Київ?: Либідь, 2008. 488?с.
4. Розпізнаваймо методи маніпуляції в рекламі. Детектор медіа. URL: http://ms.detector.media/mediaprosvita/research/rozpiznavaymo_metodi_manipulyatsiy_u_reklami/.
5. Русанівський?В., Чумак?В., Ярун?Г. Орфоепічний словник української мови. Київ?: Перун, 2006. 208?с.
6. Томпсон?Д. Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу. Yakaboo Publishing, 2018. 432?с.


Методи й критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною рейтинговою системою у відповідності до "Положення про критерії оцінювання знань здобувачів вищої освіти в НаУКМА"

Мова навчання: українська