НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315181

Назва:

Організація зв`язків із ЗМІ



Анотація: Студенти, пройшовши цей курс, навчаться налагоджувати ефективну співпрацю з журналістами, зрозуміють чому та або інша інформація стає новиною і що треба робити для того, щоб медіа висвітлювали діяльність відповідної організації. Курс дасть знання про те як писати для медіа та яким чином організовувати події для преси. В рамках курсу проходять гостьові лекції відомих журналістів.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 2

Семестр: весняний

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90 год.; аудиторні години - 28 год.; самостійна робота - 62 год, кредитів ЄКТС - 3,0

Форма контролю: залік

Викладач(і): Д. Л. Коник, кандидат соціологічних наук, старший викладач

Результати навчання: У результаті вивчення курсу студент зможе:
- Класифікувати різні види засобів масової інформації;
- Розробляти стратегію зв'язків з мас медіа;
- Аналізувати інформацію та готувати на її основі матеріали для засобів масової інформації;
- Організовувати необхідні інформаційні приводи для забезпечення висвітлення діяльності організації в ЗМІ;
- Розробляти успішні заходи для журналістів;
- Планувати комунікаційні кампанії у партнерстві з мас медіа;
- Оцінювати ефективність взаємодії організації із ЗМІ.

Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Вступ до спеціальності, Основи соціальних комунікацій

Зміст дисципліни: У ході курсу студенти навчаються налагоджувати ефективні зв'язки з журналістами, зокрема розуміння того, чому та або інша інформація стає новиною і що має робити піарник для того щоб мас медіа позитивно та регулярно висвітлювали діяльність його організації (як державної, так і комерційного і громадського секторів). Курс також надасть знання та необхідні навики щодо того, як писати для медіа та яким чином організовувати події для преси. Студенти також пройдуть практичні ділові ігри для того, щоб навчитися сформувати пул журналістів, проводити ефективний пітчинг, а також організовувати регулярний моніторинг виступів ЗМІ. В рамках курсу проходять гостьові лекції відомих журналістів України та Франції.


Рекомендована література: Бель Б., Бурмагін О., Патора Т., Хоменок О. Посібник з журналістських розслідувань. Теорія та практика. - К.: 2013 - 190 с.
Коник Д.Л. Стратегічні комунікації. - К.: 2016 - 256 с.
Королько В.Г., Некрасова О.В. Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика. Підручник, 3-е вид., доп.і перер. - К.: Видавчничий дім "Києво-Могилянська академія", 2009
Посібник з комунікації. Комунікаційні рішення для проектів Європейського Союзу в Україні. К., 2013 - 40 с.
Фолькер Вольф. Журналістика газет і журналів. К., 2017 - 376 с.

Додаткова:

Крістіанс К., Факлер М., Річардсон К., Крешел П., Вудз-молодший Р., Медіяетика. Практичні випадки та моральні міркування. Л. Видавництво Українського Католицького Університету. 2014 - 590 с.
Коник Д.Л. Довіра громади: Кризові комунікації органів місцевого самоврядування. К. 2020 - 70 с.
Померанцев Пітер. Нічого правдивого й усе можливе. Л. Видавництво УКУ. 2015 - 240 с.
Як спілкуватися із засобами масової інформації. За ред. Сільвер С. - К.: 2000 - 92 с.


Форми та методи навчання: Лекції, семінарські заняття, самостійна та групова робота, ділові ігри, індивідуальна робота, консультації.

Методи й критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною рейтинговою системою у відповідності до "Положення про критерії оцінювання знань здобувачів вищої освіти в НаУКМА"

Мова навчання: українська