НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315200

Назва:

Лінійна алгебра та аналітична геометрія



Анотація: Метою курсу є оволодiння фундаментальними поняттями лiнiйної алгебри та аналiтичної геометрiї ("лiнiйний простір", "евклiдiв простір", "лiнiйний оператор"), оволодiння методами розв'язування систем лiнiйних рiвнянь, обчислення визначникiв, дослiдження лiнiйних операторiв.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 1

Семестр: 1

Кількість кредитів: 4

Форма контролю: екзамен

Викладач(і): ст. в., к.н. Тимошкевич Л.М.

Результати навчання: у результаті вивчення дисципліни студент повинен:
- володіти фундаментальними поняттями лінійної алгебри та аналітичної геометрії ("лінійний простір", "евклідів простір", "лінійний оператор");
- вміти розв'язувати системи лінійних рівнянь та обчислювати визначники;
- володіти методами дослідження лінійних операторів.


Спосіб навчання: дистанційний (аудиторний)

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: курс шкільної математики, алгебри та геометрії, основи дискретної математики

Зміст дисципліни: сновні алгебраїчні структури. Афінні многовиди. Системи лінійних рівнянь. Алгебра матриць. Векторний простір. Визначники. Білінійні симетричні та квадратичні форми. Евклідові та унітарні векторні простори. Лінійні відображення та оператори. Жорданова нормальна форма. Класифікація кривих та поверхонь другого порядку.


Рекомендована література: 1. Боднарчук Ю. В., Олійник Б. В. Лінійна алгебра та аналітична геометрія. К.:Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2010.
2. Дяченко С. М., Морозов Д. І. p-адичні числа і групи автоморфізмів кореневих дерев: навч. посіб./ С. М. Дяченко. - К.: НаУКМА, 2016. - 60 с.
3. Калужнін Л., Вишенський В., Шуб Ц. Лінійні простори. К.:Вища школа, 1971.
4. Ильин В. А., Позняк Э. Г. Линейная алгебра. М.:Наука, 1978.
5. Ильин В. А., Позняк Э. Г. Аналитическая геометрия. М.: Наука, 1981.
6. Фаддеев Д. К. Лекции по алгебре. М.:Наука, 1984.
7. Проскуряков И. Сборник задач по линейной алгебре. М.:Наука, 1984.


Форми та методи навчання: леції, семінари, індивідуальні роботи

Методи й критерії оцінювання: Оцінювання здійснюється за 100-бальною рейтинговою системою: - проміжний контроль (70 %); - підсумковий контроль (30 %)

Мова навчання: українська