НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315234

Назва:

Практикум з об`єктно-орієнтованого програмування



Анотація: Практикум об’єктно-орієнтованого програмування пропонується як вибірковий курс для студентів, які цікавляться засобами організації і визначення графічних інтерфейсів на основі об’єктно-орієнтованого підходу, виходячи з принципу відокремлення введення/виведення від логіки програми, вивчення якої складало предмет курсів процедурного і об’єктно-орієнтованого програмування. В практикумі вивчаються засоби організації графічних даних, методи відтворення графічних даних на екрані, класифікація графічних примітивів. Будуються ієрархії графічних класів. Проектується та реалізуються графічні інтерфейси користувача. Для реалізації графічних примітивів використовується крос-платформенний фреймворк з відкритим кодом Qt (“К’ют”). Метою і завданням навчальної дисципліни вивчення основних принципів розробки desktop застосунків, розробки графічного інтерфейсу користувача (GUI), знйомство з основними підходами для роботи з мережею, діалоговими вікнами, потоками.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 2

Семестр: літній

Кількість кредитів: 3(загальна кількість годин - 90 год.; аудиторні години - 24 год.; лекції - 0 год.; практичні заняття - 24 год.; самостійна робота - 66 год.)

Форма контролю: залік

Викладач(і): Борозенний С.О.

Результати навчання: в результаті проходження навчального курсу студенти повинні:
знати:

структуру фреймворку з відкритим кодом Qt

основні підходи до проектування desktop застосунків

принципи використання потоків передачі даних

вміти:

проектувати архітектуру desktop застосунків

використовувати бібліотеки фреймворку Qt

розробляти desktop застосунки з розвиненим інтерфейсом користувача (GUI)

Спосіб навчання: аудиторний, дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: немає

Зміст дисципліни: Практикум об’єктно-орієнтованого програмування пропонується як вибірковий курс для студентів, які цікавляться засобами організації і визначення графічних інтерфейсів на основі об’єктно-орієнтованого підходу, виходячи з принципу відокремлення введення/виведення від логіки програми, вивчення якої складало предмет курсів процедурного і об’єктно-орієнтованого програмування. В практикумі вивчаються засоби організації графічних даних, методи відтворення графічних даних на екрані, класифікація графічних примітивів. Будуються ієрархії графічних класів. Проектується та реалізуються графічні інтерфейси користувача. Для реалізації графічних примітивів використовується крос-платформенний фреймворк з відкритим кодом Qt (“К’ют”). Метою і завданням навчальної дисципліни вивчення основних принципів розробки desktop застосунків, розробки графічного інтерфейсу користувача (GUI), знйомство з основними підходами для роботи з мережею, діалоговими вікнами, потоками.


Рекомендована література: 1. https://doc.qt.io/

2. Jasmin Blanchette, Mark Summerfield. C++ GUI Programming with Qt 4 (2nd Edition) (Prentice Hall Open Source Software Development Series) 2nd Edition



Форми та методи навчання: Практичні заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: Оцінювання: Задовільне опанування курсу (допуск до заліку) досягається через виконання лабораторних робіт, роботу на практичних заняттях. Очікується, що за роботу в триместрі (на практичних) студент може отримати 70 балів рейтингу. На заліку можна отримати решту – 30 балів рейтингу. Система контролю знань та умови складання заліку. Робота студентів з дисципліни оцінюється за модульно-рейтинговою системою. Матеріал дисципліни викладається в одному модулі. Результати навчальної діяльності студентів оцінюються за 100-бальною шкалою. Модульний контроль. Робота в семестрі оцінюється згідно умов визначення навчального рейтингу описаного в таблиці Підсумковий контроль проводиться у формі заліку – 40 балів. За результатами семестру студент отримує підсумкову оцінку за 100-бальною системою, яка розраховується як накопичення оцінок за тестові контрльні роботи у семестрі та оцінки на заліку. Максимальна підсумкова оцінка 100 = 10 + 10 + 10 + +10 + 30 + 30. Студент допускається до складання заліку за умови виконання положення про навчаня в НаУКМА (відвідуваність), та якщо кількість набраних ним балів за роботу в семестрі становить не менше 30 балів. Пропущені заняття без поважних причин мають бути відпрацьовані додатково. Залік вважається не зданим, якщо сумарна кількість балів з дисципліни складає менше 60 балів. Студент може отримати індивідуальний графік опанування курсу за узгодження із викладачем. Студент може отримати індивідуальний графік опанування курсу за узгодження із викладачем.

Мова навчання: українська