НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315336

Назва:

Навчальний практикум з історії



Анотація: Предметом вивчення навчальної дисципліни є академічні практики та робота над дипломами. Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: техніка наукової роботи. Етапи підготовки і проведення історичного дослідження; робота з джерелами: презентація дослідницьких тем, джерел дослідження та методології роботи з ними.; презентація проміжних результатів дослідження. Рецензування розділів.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: четвертий

Семестр: 7,8, осінній, весняний

Кількість кредитів: 5 (загальна кількість годин – 150 год.; аудиторні години – 50 год.; семінарські заняття – 50 год.; самостійна робота - 100 год.)

Форма контролю: 2 заліки

Викладач(і): Григор’єва Т.Ю.., к.і.н.

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
знати :
- основні методи роботи з науковими текстами
- засади раціональної організації наукової роботи
- методику написання наукової рецензії
вміти :
- раціонально організовувати дослідницьку роботу
- писати грамотні наукові рецензії
- послідовно працювати над дипломним дослідженням
- публічно захищати свої авторські тези

Спосіб навчання: аудиторний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Вступ до історії, українська і зарубіжна історіографія, спеціальні історичні дисципліни.

Зміст дисципліни: Предметом вивчення навчальної дисципліни є академічні практики та робота над дипломами. Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: Техніка наукової роботи. Етапи підготовки і проведення історичного дослідження. Робота з джерелами: презентація дослідницьких тем, джерел дослідження та методології роботи з ними. Презентація проміжних результатів дослідження. Рецензування розділів.


Рекомендована література: Грінченко Г.Г. Усна історія: методичні рекомендації з організації дослідження. Для студентів і аспірантів. – Харків: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2007.
Історична освіта і сучасність. Як викладати історію школярам і студентам / Переклад з польської. Ред. Б. Кубіс. – Київ: К.І.С., 2007. – С. 334–427.
Нові перспективи історіописання / За ред. П. Берка. – Київ: Ніка-Центр, 2004.


Форми та методи навчання: семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: вчасна презентація проміжних результатів роботи над індивідуальним дослідницьким проектом (бакалаврським дипломом). Рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль – 70 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальні письмові завдання); підсумковий контроль – 30 балів (залік).

Мова навчання: українська