НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315510

Назва:

Франкфуртська школа



Анотація: Ідеї Франкфуртської школи як впливової течії європейської гуманітарної думки XX ст. Основні етапи становлення і розвитку школи. Соціологічні і культурологічні концепції Т.Адорно, М.Хоркхаймера, Г.Маркузе, В.Беньяміна, С.Фромма, Ю.Габермаса. Сучасні рецепції ідей франкфуртців.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 4

Семестр: 8

Кількість кредитів: 4 (загальна кількість годин – 120 год.; аудиторні години – 40 год.; лекції – 28 год.; семінарські заняття – 12 год.; самостійна робота - 80 год.)

Форма контролю: залік

Викладач(і): старший викладач Івашина О.О.

Результати навчання: вивчення основних засад критики культури в концептуальних рамках Критичної теорії та альтернативних та дотичних до неї
підходів.

Спосіб навчання: аудиторний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Загальна теорія культури, Соціальна культурологія, Культура і влада, Сучасна культура Заходу.

Зміст дисципліни: огляд історії та теорії Франкфуртської школи на тлі дотичних та альтернативних до неї підходів критики культури.


Рекомендована література: Хоркхаймер М., Адорно Т. Диалектика просвещения. - М., СПб., 1997.
Martin Jay, The Dialectical Imagination. A history of the Frankfurt School and the
Institute of Social Research 1923-1950. - Boston, 1973.
Дмитриев А.Н. Марксизм без пролетариата: Георг Лукач и ранняя Франкфуртская
школа 1920-1930 гг. - М., СПб., 2004.

Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, письмові роботи, самостійна робота.

Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль (70 % усне опитування). Підсумковий контроль (30 % іспит).

Мова навчання: українська