НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315575

Назва:

Традиційні культури Африки, Австралії та Океанії



Анотація: 4 триместр, 2 год./тижд., залік, Бондарець О.В. , ст.викладач лекцій 26 год., семінарські 2год., самостійна робота 62 год. Курс спрямований на осмислення загальних тенденцій культурогенезу та його специфіки в тропічно-африканському та австралійсько-тихоокеанійському культурних регіонах. Автор приділяє значну увагу історії дослідження традиційної культури цих регіонів, особливостям світогляду населення, традиційному мистецтву та іншим актуальним питанням.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 2

Семестр: 4

Кількість кредитів: 3 (загальна кількість годин – 90 год.; аудиторні години – 28 год.; лекції – 26 год.; семінарські заняття – 2 год.; самостійна робота – 62 год.)

Форма контролю: залік

Викладач(і): старший викладач Бондарець О.В.

Результати навчання: володіння ґрунтовними теоретичними та фактичними знаннями з проблем
динаміки та внутрішнього змісту процесу культурогенезу (на прикладі традиційних
культур Африки, Австралії та Океанії);
володіння навичками систематичної самостійної навчальної та наукової
діяльності;
володіння необхідними предметно-професійними та соціальними якостями
особистості бакалавра.

Спосіб навчання: аудиторний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Археологія та давня культура

Зміст дисципліни: Традиції та інновації в культурі. Історія дослідження традиційних культур Африки. З історії африканських культур. Традиційне мистецтво Африки. Міфи народів Африки. Культури Африки в світовому цивілізаційному процесі. Історія дослідження традиційних культур Австралії. Австралійські аборигени: населення те демографія. Економіка аборигенів Австралії. Основні образно- понятійні структури світогляду австралійських аборигенів. З історії океанійців. Релігія океанійців.


Рекомендована література: Культуры Африки в мировом цивилизационном процессе. – М.: Изд.фирма
«Восточная литература» РАН, 1996. – 336с.
Вернер Э. Мифы народов Африки/ Пер.с англ. Т.Е.Любовской. – М.: ЗАО
«Центрополиграф», 2007. – 255с.
Роуз Ф. Аборигены Австралии. Традиционное общество/ Пер.с англ. Е.В.Говор. –
М.: Прогресс, 1989. – 320с.
Смит Р. Мифы и легенды австралийских аборигенов/ Пер.с англ.
Е.Б.Межевитинова. – М.: ЗАО «Центрополиграф», 2008. – 318с.
Вейле К. История человечества. Австралия и Океания. – СПб.: Полигон, 2004. –
224с.

Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота.

Методи й критерії оцінювання: Методи контролю успішності: метод спостережень викладача за роботою студентів під час аудиторних та поза аудиторних занять, методи усної перевірки та контролю знань, метод письмових робіт; Критерії оцінки: характер засвоєння знання (рівень усвідомлення, міцність запам’ятовування, обсяг, повнота і точність); якість виявлення знання студентом (логіка мислення, аргументація, послідовність і самостійність викладу, культура мовлення); ступінь оволодіння відомими способами діяльності, уміннями і навичками застосування засвоєних знань на практиці; оволодіння досвідом творчої діяльності; якість виконання письмових робіт (зовнішнє оформлення, темп виконання, ретельність тощо).

Мова навчання: українська