НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315579

Назва:

Теорія і практика виставкової роботи



Анотація: 4д семестр, 4 год./тижд., залік, 3 зал. б., О.В. Бондарець, старша викладачка. Курс для бажаючих спробувати свої сили в event-індустрії та для тих, кого цікавить музейна справа. Розглядається насамперед історія виставково-ярмаркової діяльності, тенденції розвитку музейних виставок у XIX - XX ст., основні сучасні виставкові події, а також акцентується увага на теоретичних засадах музейної експозиції, етапах та специфіці її організації. Студенти мають можливість спрямувати свої зусилля на розробку власного виставкового проєкту та його реалізацію. Погляд на виставки як на інтерактивний, емоційний, творчий досвід відкриває нові перспективи для тих, хто їх проєктує.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 2

Семестр:

Кількість кредитів: 3 (загальна кількість годин – 90 год.; аудиторні години – 28 год.; лекції – 16 год.; семінарські заняття – 8 год.; практичні заняття – 4; самостійна робота – 62 год.)

Форма контролю: залік

Викладач(і): кандидат історичних наук, доцент Нікішенко Ю.І.

Результати навчання: У результаті навчання студент повинен
Знати: Основні теоретичні засади побудови виставок різної форми та призначення,
розумітися на принципах роботи виставок як частини музейної та галерейної справи
Уміти: застосовувати на практиці набуті знання

Спосіб навчання: аудиторне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Музеєзнавство; Історія світового мистецтва; Екскурсійна справа

Зміст дисципліни: Даний курс розраховано на те, аби дати студентам основні уявлення про історію та сучасний стан розвитку виставкової справи в Україні та світі. Одним із завдань є надати студентам можливість не лише познайомитись із теоретичною стороною створення виставки, але й оволодіти практичними навиками.


Рекомендована література: Вайдахер Ф. Загальна музеологія: Посібник. – Львів: Літопис, 2005. – 630 с.
Рутинський М.Й., Стецюк О.В. Музеєзнавство: Навч.посібник. – К.: Знання, 2008. –
429 с.

Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота.

Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль (70 %) – доповіді на семінарах, альбом-конспект Підсумковий контроль (30 % контрольні завдання)

Мова навчання: українська