НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315632

Назва:

Менеджмент стартапів



Анотація: Дисципліна вільного вибору, викладається виключно офлайн, орієнтована на тих, хто планує після закінчення університету розвивати власний бізнес. За семестр навчання студент пройде шлях від розробки ідеї до формування MVP та, навіть, запуску перших тестових продаж. Ключова ідея курсу: застосувати на практиці отримані в університеті знання та здобути практичний досвід реалізації проектів. В рамках курсу передбачена робота в мультидисциплінарних командах, різнопланові практичні завдання та серйозні виклики вашій креативності! А ви готові кинути собі виклик?

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: ІІІ

Семестр: VI

Кількість кредитів: 3

Форма контролю: залік

Викладач(і): ст. викладач Затварський І.Б.

Спосіб навчання: аудиторне, дистанційне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: психологія, економіка, соціологія, менеджмент, маркетинг

Зміст дисципліни: Курс орієнтований на практичне застосування набутих під час навчання в університеті знань в рамках запуску власного бізнес-продукту


Рекомендована література: 1) Фредерік Лалу - Компанії майбутнього. КСД 2017
2) Ел Райтс та Джек Траут - Маркетингові війни. Фабула 2019
3) Джек Траут та Стів Рівкін - Диференціюйся або помри. Фабула 2019
4) Білл Олет - 24 кроки успішного стартапу
5) Ден Сенор і Сол Сингер - Країна стартапів. Якабу 2016
6) Річард Талер - Поведінкова економіка. Наш формат 2018
7) Кріс Гільбо - Стартап на $100. Наш формат 2017
8) Браян Гелліген та Джармеш Шах - Вхідний маркетинг. Фабула 2020
9) Річард Флорида - Homo creativus. Наш Формат 201


Форми та методи навчання: лекції, семінари, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: Рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів; підсумковий контроль екзамен / залік - 30 балів

Мова навчання: українська та англійська