НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315642

Назва:

Бенчмаркинг



Анотація: Мета дисципліни - надати студентам теоретичні знання та практичні навички зі проведення дослідження та впровадження кращого з досвіду конкурентів і підприємств інших сфер діяльності. Бенчмаркінг сприяє підвищенню рівня конкурентоспроможності фірми, збільшення прибутку, якості пропонованих товарів і послуг. Основні завдання дисципліни: досягти високого рівня теоретичної підготовки студентів, сформувати їх ринкове мислення в аспектах ефективного управління, розглянути методи проведення досліджень, оцінити середовище, розробляти та впроваджувати бенчмаркінг

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: ІІІ

Семестр: V

Кількість кредитів: 3

Форма контролю: залік

Викладач(і): к.е.н, ст. викл. Демчук З.О.

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
- знати системи стратегічного управління організаціями; мету та напрями стратегічного планування;
- вміти побудувати стратегію діяльності підприємства.


Спосіб навчання: аудиторне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: - менеджмент; - маркетинг; - економіка підприємства

Зміст дисципліни: 1. Еволюція розуміння і передбачення майбутнього підприємств (історичний огляд) 2. Середовище господарської організації 3. Визначення конкурентоспроможності підприємства 4. Методи аналізу та прогнозування розвитку середовища організації 5. Сутність стратегічного планування 6. Визначення цілей і місії підприємства 7. Сутність стратегії та "стратегічний набір" 8. Сбалансована система показників як інструмент стратегічного управління. 9. Прийняття стратегічних управлінських рішень 10. Організаційне забезпечення стратегічного управління і внесення змін в організаційні структури управління (ОСУ) 11. Соціально-психологічне забезпечення стратегічного управління та формування "стратегічної поведінки" персоналу 12. Інформаційно-аналітичне забезпечення стратегічного управління


Рекомендована література: 1. Василенко, В. О. Стратегічне управління :Навчальний посібник. - К. : ЦУЛ, 2003.
2. Кіндрацька, Г. I. Стратегічний менеджмент :Навчальний посібник. - К.:Знання, 2006
3. Редченко К.І. Стратегічний аналіз: Навч. посібник. - Львів: ЛКА, 2002
4. Слабковський, Ю. М. Стратегічне управління в умовах глобалізації світових ринків. - К. : НАУ, 2005


Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 40 балів (залік)

Мова навчання: українська