НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 316223

Назва:

Психологія вікового розвитку особистості



Анотація: Психологія розвитку - галузь психологічної науки, яка вивчає особливості психічного та особистісного розвитку людини на різних етапах її життя]. Психологія розвитку вивчає стадії розвитку, закономірності їх зміни, періодизацію психічного розвитку та розвитку особистості, залежність психічного розвитку від культурно-історичних і соціальних умов тощо.

Тип дисципліни: вибірковий

Рік навчання: 2

Семестр: 4

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90 ; аудиторні години - 28; лекції - 14 год.; семінарські заняття -14 год.; самостійна робота, 62 г. 3 ЄКТС

Форма контролю: залік

Викладач(і): ст. викладач Яковенко О.В.

Результати навчання: Формування у студентів цілісного уявлення про основи розвитку особистості; опанування правилами застосування методів психології на практиці. Опанування цієї дисципліни є оволодінням психологічною мовою на всіх рівнях її змісту, а також навичками й уміннями з таких видів професійної діяльності, як теоретичне творче мислення, експериментальна практика та психодіагностичні процедури

Спосіб навчання: аудиторний, дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: загальна психологія, вікова психологія, педагогічна психологія, психодіагностика, психологія особистості

Зміст дисципліни: Завданням курсу є освоєння системи знань про закономірності, механізми, фактори розвитку особистості; уявлення про розвиток як про системне утворення; дослідження загальних закономірностей онтогенезу психічних процесів, загальних законів розвитку


Рекомендована література: 1. Дзюба Т. М. Психологія дорослості з основами геронтопсихології : навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. / Т. М. Дзюба, О. Г. Коваленко ; за ред. В. Ф. Моргуна. – Київ : Слово, 2013. – 263

2. Пісоцький В,П., Горянська А.М. Психічний розвиток та формування особистості в онтогенезі. Навчальний посібник. – Київ-2021.- 144с.

3. Поліщук В.М. Віковий кризовий розвиток людини від народження до дорослості. Навчальний посібник. Суми – 2020 р.- 344с.

4. Столяренко О.Б. Психологія особистості. Навчальний посібник. Київ – 2021.

280с.

Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, письмові роботи, самостійна робота.

Методи й критерії оцінювання: Методи та критерії оцінювання: поточний контроль 70 % усне опитування, виконання практичних завдань, написання творчих робіт; підсумковий контроль 30% контрольне тестування

Мова навчання: українська