НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 316231

Назва:

Психологічна реабілітація



Анотація: Метою курсу є орієнтування студентів в основних підходах до психологічної реабілітації, загальній структурі проведення психореабілітаційної роботи, її етапах та основних методах. Завдання дисципліни та її місце в навчальному процесі визначаються основними питаннями курсу і збагачують студентів знаннями, вміннями і навичками. А саме: вивчення основних сфер та напрямків використання психологічної реабілітації; вивчення принципів та методів здійснення психологічної реабілітації; вивчення сучасних світових та вітчизняних підходів до психологічної реабілітації; вивчення вітчизняних особливостей психологічної реабілітації.

Тип дисципліни: вибірковий

Рік навчання: 6

Семестр: 6

Кількість кредитів: години - 30; лекції - 16 год.; лабораторні заняття - 14 кредитів ЄКТС - 3,0

Форма контролю: залік

Викладач(і): ст. викладач Каплуненко Я.Ю.

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студенти мають сформувати уявлення щодо сутності завдань та принципів сучасної психологічної реабілітації; історії становлення та світового досвіду психологічної допомоги у відновленні, наданні першої психологічної допомоги при різних кризових станах, вікових особливостях психологічної реабілітації, видах та формах надання психологічної допомоги та профілактики професійного вигорання у представників допоміжних професій.

Спосіб навчання: аудиторний, дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Клінічна психологія; Основи психосоматики; Основи нейропсихології; Психологічна реабілітація посттравматичних станів; Основи консультування та психотерапії.

Зміст дисципліни: Дисципліна спрямована на забезпечення практичної компетентності студентів щодо розпізнавання кризового стану людини або групи осіб, з проблем планування, організації та проведення заходів психологічної реабілітації; визначення цілей, завдань та критеріїв успішної реабілітаційної програми та складанні плану реабілітаційних заходів, з врахуванням особливостей реабілітації різних цільових груп населення.


Рекомендована література: 1. Гурська Т., Турецька Х. Патопсихологія. – Львів: вид. Українського Католицького університету, 2016. – 204 с 2. Коен Д., Маннаріно Е., Деблінджер Е. Психотерапія з дітьми та підлітками, які пережили травму та втрату. – Львів: Свічадо, 2016. – 264с. 3. Основи реабілітаційної психології: подолання наслідків кризи. Навчальний посібник. Том 1. – Київ, 2018. – 208 с.

4. Основи реабілітаційної психології: подолання наслідків кризи. Навчальний посібник. Том 2. – Київ, 2018. – 240 с. 5. Основи реабілітаційної психології: подолання наслідків кризи. Навчальний посібник. Том 3. – Київ, 2018. – 236 с. 6. Савєнкова І.І. Клінічна психологія – Одеса: Астропринт, 2016. – 264 с

Форми та методи навчання: лекції, практичні заняття, самостійна робота, індивідуальна робота.

Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль(80%): виконання тематичних завдань, контрольні роботи Підсумковий контроль(20%): контрольні завдання

Мова навчання: українська