НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 316251

Назва:

Зоопсихологія та порівняльна психологія



Анотація: Запропонований курс висвітлює наукові підходи становлення психології та поведінки тварин, порівняльні характеристики норми, аномалії, патології психічних проявів людини і тварин; основні форми поведінки тварин; властивості психічної діяльності тварин; походження свідомості людини. Студенти навчаються порівнювати, аналізувати, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки щодо пояснення різних форм поведінки тварин (шлюбні церемонії, батьківську поведінку, домінування, ігрову поведінку, наслідування); оперувати спеціальними науковими поняттями і теоріями.

Тип дисципліни: Нормативна

Рік навчання: 2

Семестр: 3

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 108; аудиторні години - 28; лекції - 16 годин; семінарські заняття - 12 годин; кредитів ЄКТС - 3,0.

Форма контролю: іспит

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
знати і розуміти наукові підходи становлення психології та поведінки тварин, порівняльні характеристики норми, аномалії, патології психічних проявів людини і тварин.
уміти застосовувати набуті знання, аналізувати першоджерела, розуміти і використовувати поняття та категорії різних наукових шкіл, порівнювати різні психологічні форми поведінки людини та тварин.


Спосіб навчання: аудиторний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: анатомія та еволюція нервової системи людини, основи біології та генетики людини, антропологія.

Зміст дисципліни: У курсі розкривається історія становлення зоопсихології та порівняльної психології, вивчаються підходи щодо еволюції ВНД в філогенезі, різні аспекти поведінки тварин, а також прояви норми, аномалії та патології поведінки особистості, експерименти видатних вчених з етології, нейробіології, фізіології ВНД, класифікація простих та складних поведінкових актів людини та тварин.


Рекомендована література: 1. Чайченко Г.М. Зоопсихологія та порівняльна психологія. - К.:Либідь,1992.- 288с


Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота.

Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль (60 %): усне опитування, виконання тематичних завдань. Підсумковий контроль (40 %): контрольні завдання.

Мова навчання: Українська