НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 316261

Назва:

Практика діагностична



Анотація: Пріоритетна мета діагностичної практики – актуалізація у студентів сучасних психолого-педагогічних знань щодо організації та здійснення різноманітних форм діагностичної функції практичного психолога, розвиток прогностичних, діагностичних та організаторських вмінь та навичок. Програма психодіагностичної практики передбачає формування професійної та психологічної компетентності студентів. Програми включає два блоки (за вибором студента): 1. Організація та проведення діагностичної роботи в умовах навчального закладу. 2. Організація та проведення діагностичної роботи в інших організаціях, підприємствах і установах. Під час практики студенти навчаються самостійно здійснювати вибір форми діагностичного обстеження; визначати психодіагностичний інструментарій та обстежувати психіку індивіда з метою встановлення психологічного діагнозу. Студент повинен навчитися визначати діагностичну мету, задачі дослідження, коректно обробляти та інтерпретувати отримані дані, грамотно поставити психологічний діагноз або прогноз, доречно використовувати психологічну термінологію.

Тип дисципліни: нормативний

Рік навчання: 3

Семестр: 6

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90 ; лабораторні і практичні 30 самостійна робота, 60 г. 3 ЄКТС

Форма контролю: теза

Викладач(і): ст. викладач Айвазян Л.Ю.

Результати навчання: У результат студент повинен навчитися визначати діагностичну мету, задачі дослідження, коректно обробляти та інтерпретувати отримані дані, грамотно поставити психологічний діагноз або прогноз, доречно використовувати психологічну термінологію

Спосіб навчання: практика

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Загальна психологія, Психологія особистості, Психодіагностика

Зміст дисципліни: Програма психодіагностичної практики передбачає формування професійної та психологічної компетентності студентів. Програми включає два блоки (за вибором студента): 1. Організація та проведення діагностичної роботи в умовах навчального закладу. 2. Організація та проведення діагностичної роботи в інших організаціях, підприємствах і установах. Під час практики студенти навчаються самостійно здійснювати вибір форми діагностичного обстеження; визначати психодіагностичний інструментарій та обстежувати психіку індивіда з метою встановлення психологічного діагнозу.


Рекомендована література: Психодіагностика: навчальний посібник / Ю.М.Чала ,. А.М. Шахрайчук. - Харків: НТУ «ХПІ», 2018. - 246 с., Любіна Л.А., Борисюк А.С., Радчук В.М. Психодіагностика: навч. посіб. Чернівці, 2018. 276 с.

Форми та методи навчання: практична робота

Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль за діагностичною практикою здійснюють практичний психолог та керівник навчального закладу (організації, установи). Вони затверджують документацію студента, перевіряють індивідуальний план роботи, виставляють оцінку. Але ця оцінка не є кінцевою. Студент-практикант оформлює необхідну звітну документацію і подає її для перевірки й затвердження керівникові від кафедри психології та педагогіки. Результати оцінювання заносяться в оцінювальний лист. Оцінювання виконаного завдання психодіагностичної практики спирається на критерії оцінки рівня знань й ступеня компетентності студентів у вищій школі: - системність, глибина й повнота знань щодо розділів навчальних програм із психологічних дисциплін; - точність використання наукової термінології, стилістично грамотно, логічно правильний виклад матеріалу при написанні психологічного висновку; - рівень володіння психологічним інструментарієм, вміння його ефективно використовувати в постановці й рішенні психолого-педагогічних задач; - здатність самостійно й творчо вирішувати проблеми в нестандартних ситуаціях педагогічної (міжособистісної) взаємодії; -ступінь орієнтировки в основних літературних джерелах, рекомендованих навчальними програмами із психологічних дисциплін;

Мова навчання: українська