НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 316281

Назва:

Психологія реклами, PR та іміджмейкінгу



Анотація: Дисципліна спрямована на забезпечення теоретичної та практичної компетентності у розумінні природи та сутності феномену іміджу, технологій його формування, набуття знань з іміджіології, психології PR та реклами, а також практичних навичок з вирішення пр

Тип дисципліни: вибірковий

Рік навчання: 2

Семестр: 4

Кількість кредитів: семінарські заняття - 14 годин, самостійна робота - 60 годин); кредитів ЄКТС - 3.

Форма контролю: залік

Викладач(і): ст. викладач Брик О.М.

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студенти мають сформувати уявлення, щодо психологічних феноменів, механізмів, принципів та закономірностей, які проявляються та використовуються в сферах реклами, PR та іміджмейкінгу, та оволодіти деякими психотехнологіями, техніками та прийомами, що використовуються у вищевказаних сферах, навчитися застосовувати їх на практиці, та вміти аналізувати відповідні рекламні, PR та іміджмейкінгові стратегії та підходи

Спосіб навчання: аудиторний, дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Соціальна психологія, психологія впливу, психологія творчості, психологія прийняття рішень

Зміст дисципліни: Дисципліна спрямована на забезпечення психологічної компетентності щодо засобів, технік та технологій соціального впливу в рекламі, РR та іміджмейкінгу для вибору та розробки власної моделі поведінки та набуття практичних навичок зі створення іміджу у різних буттєвих контекстах з метою досягнення соціального успіху.


Рекомендована література: 1. Бутенко Н.Ю. Соціальна психологія в рекламі: Навч. посіб. К.: КНЕУ, 2006. - 384c.
2. Гупаловська В.А. Психологія реклами: Навч.посібник. - Львів, 2010.
3. Королько В.Г. Основы паблик рилейшнз. - К.: Ваклер, 2003 - 528 с.
4. Корнев М.Н., Коваленко А.Б. Соціальна психологія: Підручник. - К., 1995. - 304с.
5. Краско Т.И. Психология рекламы/под ред. Е.В.Ромата Харьков: Студцентр, 2002. - 216 с.


Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль(80%): виконання тематичних завдань, контрольні роботи Підсумковий контроль(20%): контрольні завдання

Мова навчання: українська