НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 316286

Назва:

Комплексний кваліфікаційний екзамен



Анотація: Атестація випускників освітньо-професійної програми спеціальності 053 Психологія проводиться у формі Комплексного кваліфікаційного екзамену з психології й Комплексного кваліфікаційного екзамену з галузевої психології / захисту кваліфікаційної (дипломної) роботи відповідно до вимог освітньопрофесійної програми та завершується видачею документу встановленого зразка про присудження йому ступеня бакалавра із присвоєнням кваліфікації: «Бакалавр психології. Психолог». Атестація здійснюється відкрито і публічно.

Тип дисципліни: нормативний

Рік навчання: 4

Семестр:

Кількість кредитів: Всього год.90, 3 ЄКТС;

Форма контролю: екзамен

Результати навчання: 1. Здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно важливих знань із різних джерел із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

2. Знати етапи організації та проведення психологічного дослідження із застосуванням валідних та надійних методів.

3. Аналізувати розвиток особистості, групи, організації.

4. Орієнтуватись в системі психологічних інтервенцій (тренінг, психотерапія, консультування тощо), знати особливості їх впровадження в індивідуальній та груповій

роботі, оцінки їх якості.

5. Доступно і аргументовано представляти зміст психологічних теорій, підходів, результатів різноманітних досліджень в усній формі, брати участь у фахових дискусіях.

6. Вирішувати етичні дилеми з опорою на норми закону, етичні принципи та загальнолюдські цінності.

7. Узагальнювати результати наукових досліджень у формі доповідей, презентацій.

8. Демонструвати дотримання принципів академічної доброчесності і високої академічної культури.

Спосіб навчання: аудиторний, дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Всі дисципліни ОНП

Зміст дисципліни: Перелік дисциплін, винесених на атестаційний іспит: Загальна психологія; Вікова психологія; Соціальна психологія; Психологія особистості; Експериментальна психологія; психодіагностика; Клінічна психологія


Рекомендована література: 1. Баранівський В.Ф., Боднар А.Я., Терещенко Л.Ф. Психологія бізнесу: Навчальний посібник. - К.: Видавництво ТВО " НВП ІНТЕРСЕРВІС", 2010. - 202 с.
2. Бочелюк В.Й., Бочелюк В.В. Методика та організація наукових досліджень з психології. Вид-во: "Центр навчальної літератури", 2008. - 360 с.
3. Бочелюк В. Й. Організаційна психологія на підприємстві : навчальний посібник / В. Й. Бочелюк, О. В. Пучина. - К. : ВД Скіф, 2012. - 267 с.
4. Васьківська С.В. Основи психологічного консультування: навчальний посібник / С.В. Васьківська. - К.: Четверта хвиля, 2004. - 256 с.
5. Власова О. І. Соціальна психологія організацій та управління : підручник для студентів вищих навчальних закладів / О. І. Власова, Ю. В. Никоненко. - К. : Центр учбової літератури, 2010. - 397 с.
6. Гірник А., Туриніна О. Теорія і практика психотренінгу.Навчальна програма дисципліни. - К., 2009 - http://library.iapm.edu.ua/metod_disc/pdf/4639_teor_pr_tren.pdf
7. Джонсон Д.В. Соціальна психологія: тренінг міжособистісного спілкування. - К., 2003. - 288 с.
8. Жовтянська В. В. Психологія репрезентацій дійсності : монографія / В. В. Жовтянська - К.: Талком, 2020. - 376 с. - https://ispp.org.ua/2021/03/30/zhovtyanska-v-v-monografiya-psixologiya-reprezentacij-dijsnosti/
9. Карамушка Л.М. Психологія управління: Навч. пос. - К.: Міленіум, 2003. - 344 с.
13. Клінічна психологія: словник-довідник / авт.-уклад. С. В. Діденко. - К., 2012.
14. Коцан І. Я., Ложкін Г. В., Мушкевич М. І. Психологія здоров'я людини / За ред. І. Я. Коцана.- Луцьк: РВВ-Вежа, 2011. 430 с.



Форми та методи навчання: Оглядові лекції. Самостійне опрацювання рекомендованої літератури. Консультації.

Методи й критерії оцінювання: Усна доповідь під час екзамену – 100 %; Критерії: 91-100 б. - Здобувач демонструє широку обізнаність в теоретичних і практичних / прикладних аспектах питання, вільно орієнтується в історії питання і сучасних підходах та дослідженнях у відповідній сфері; вміє аналізувати проблемні аспекти психологічних теорій, концепцій і сучасної практики; презентує знання і власні міркування логічно, послідовно; досконало володіє термінологічним апаратом і тезаурусом питання; демонструє гарні навички усного повідомлення науково-психологічного змісту і комунікації й аргументованого наукового дискутування. 71-90 б. - Здобувач демонструє обізнаність в теоретичних і практичних / прикладних аспектах питання, добре орієнтується в історії питання і сучасних підходах у відповідній сфері; орієнтується у проблемних аспектах психологічних теорій, концепцій і сучасної практики; змістовно презентує знання і власні міркування; володіє термінологічним апаратом і тезаурусом питання; демонструє гарні навички усного повідомлення науково-психологічного змісту і комунікації й аргументованого наукового дискутування. 60-70 б. - Здобувач демонструє не повну обізнаність в теоретичних і практичних / прикладних аспектах питання, орієнтується в окремих аспектах історії питання і сучасних підходах у відповідній сфері; не повною мірою орієнтується у проблемних аспектах психологічних теорій, концепцій і сучасної практики; презентує знання, але утруднюється у викладі власних міркувань; в цілому володіє тезаурусом питання; демонструє навички усного повідомлення науково-психологічного змісту на репродуктивному рівні, навички комунікації. 0-59 б. - Здобувач демонструє фрагментарну і недостатню обізнаність в теоретичних і практичних / прикладних аспектах питання, не орієнтується в історії питання і сучасних підходах у відповідній сфері; не орієнтується у проблемних аспектах психологічних теорій, концепцій і сучасної практики; має суттєві труднощі у презентації знань і власних міркувань; недостатньо володіє термінологічним апаратом і тезаурусом питання; демонструє недостатньо розвинені навички усного повідомлення науково-психологічного змісту, комунікації й наукового дискутування.

Мова навчання: українська