НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 316289

Назва:

Психологія ігрової діяльності



Анотація: В курсі вивчається проблема ігрової діяльності в психології, феноменологія та психологічні теорії гри, аналізується значення гри для психічного розвитку та формування особистості дитини та дорослих, розкриваються характеристики, критерії та ріні гри, різноманіття психологічних ігрових технологій в професійній діяльності психолога (розвивальні ігри, освітні ігри, корекційні ігри, рольові ігри, ігри-драми, проектні та ділові ігри, мислетворчі ігри, організаційні ігри, великі та малі ігри).

Тип дисципліни: вибірковий

Рік навчання: 2

Семестр: 2

Кількість кредитів: агальна кількість годин - 90 ; аудиторні години - 30; лекції - 12 год.; семінарські заняття -18 год.; самостійна робота, 60 г. 3 ЄКТС

Форма контролю: залік

Викладач(і): доц. Копець Л.В.

Результати навчання: Аналізувати та пояснювати психічні явища, ідентифікувати психологічні проблеми та пропонувати шляхи їх розв’язання

Розуміти закономірності та особливості розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завдань

Спосіб навчання: аудиторний, дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Загальна психологія. Вікова психологія.

Зміст дисципліни: Гра, феноменологія гри, психологічні теорії гри, критерії та рівні гри, значення гри для психічного розвитку та формування особистості дитини та дорослих, різноманіття ігрових технологій в професійній діяльності психолога (розвивальні ігри, освітні ігри, корекційні ігри, рольові ігри, ігри-драми, проектні та ділові ігри, мислетворчі ігри, організаційні ігри, великі та малі ігри).


Рекомендована література: 1. Теорія ігор / Бартіш М. Я., Роман Л. Л. — Львів: Видавничий центр ЛНУ, 2005. — 120 с.

2. Йоган Гейзинга. Homo Ludens. Досвід визначення ігрового елемента культури., Київ: «Основи», 1994. – 250 с.

3. Kent, Steven L. (2001). The Ultimate History of Video Games: From Pong to Pokеmon. Three Rivers Press. - Р. 500.

4. Wolf M. J. P. Encyclopedia of Video Games: The Culture, Technology, and Art of Gaming / Ed. by Mark J. P. Wolf. Santa Barbara, — CA: Greenwood, 2012. — 740 p.

Форми та методи навчання: Лекції, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль (70 %): усне опитування, письмові роботи. Підсумковий контроль (30 %): контрольні завдання, тест. Форма контролю: залік (тест).

Мова навчання: українська