НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 316293

Назва:

Вікова психологія



Анотація: Даний курс орієнтований на вивчення закономірностей психічного розвитку особистості, динаміки та рушійних сил розвитку, основних теорій психічного розвитку, особливостей психічного розвитку в різні періоди життя (від народження до старості). Мета вивчення дисципліни - засвоєння психологічних закономірностей розвитку особистості в онтогенезі з врахуванням соціальних та освітніх трансформацій.

Тип дисципліни: професійно-орієнтована

Рік навчання: 2

Семестр: 3

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90; аудиторні години - 28; лекції - 16 год.; семінарські заняття - 8 год.; практичні 4кредитів ЄКТС - 3 3

Форма контролю: залік

Результати навчання: " використовувати знання вікових закономірностей поведінки людини для аналізу конкретних психолого-педагогічних ситуацій й проблем;
" застосовувати знання вікової психології для організації діяльності і спілкування особистості в різні вікові періоди;
" надавати психологічну допомогу в попередженні та подоланні поведінки, що пов'язана з віковими кризами;
" орієнтуватися на нормативи кожного вікового періоду у психодіагностичній та психокорекційній роботі.


Спосіб навчання: аудиторний, дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Практикум із загальної психології , Загальна психологія

Зміст дисципліни: вивчення загальних закономірностей, особливостей виникнення та розвитку психічних процесів і властивостей у дітей, підлітків, юнаків, дорослих і зумовлену віком динаміку співвідношень між ними; причини та закономірності переходу від одного вікового періоду до наступного; становлення різних видів діяльності; формування психічних якостей і властивостей особистості.


Рекомендована література: Вікова і педагогічна психологія / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, 3. В. Огороднійчук та ін., - 2-е вид., допов. -К.: Каравела, 400 с.
Вікова психологія : хрестоматія : навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. / Л. В. Долинська, Т. М. Лисянська, Л. М. Ширяєва та ін. ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Каравела, - 487 с.
Терлецька Л.Г. Вікова психологія і психодіагностика : підручник / Терлецька Л. Г. - К.: Видавничий Дім "Слово", - 608 с.
Сергєєнкова О. П., Столярчук О. А., Коханова О. П., Пасєка О. В. Вікова психологія. Навч. посіб./ О.П.Сергєєнкова, О.А.Столярчук, О.П.Коханова. - К.: Центр учбової літератури, - 376 с.

Форми та методи навчання: лекції, семнінарські заняття. самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною рейтинговою системою у відповідності до Положення "Про критерії оцінювання знань здобувачів вищої освіти в Національному університеті "Києво-Могилянська академія"

Мова навчання: українська