НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 316513

Назва:

Маркетинг, реклама і бренд менеджмент



Анотація: The course in developed for non-economic programs and covers main topics of marketing and basics of advertisement for beginners. Marketing and commercials gained high importance as the key clues to promote business and public and private organizations their new goods and services and brand new identity through building brand awareness, attracting new and retaining old customers, driving sales and revenues, targeting specific audiences, building customers loyalty etc. The course is a cross-disciplinary one and covers several topics/ blocks – key ideas of behavioral economics (to better understand customer behavior, audience targeting etc.), key topics of the psychology of money (to get acquainted with main causes of generating profit etc.), basics of marketing and commercials (how do they work, what are the instruments, how we can measure impact, does the ethics matter etc.), some key ideas and particularities of luxury brand management and the role of marketing and commercials in their development. The course might be of an interest to students of non-economic programs, who would like to better understand how marketing and commercials help/injure consumer behavior.

Тип дисципліни: Вибіркова

Рік навчання: 4

Семестр: осінній

Кількість кредитів: 4 (загальна кількість годин - 120 год.; аудиторні години - 40 год.; лекції - 24 год.; семінарські заняття - 16 год.; самостійна робота - 80 год.)

Форма контролю: залік

Викладач(і): Ільченко- Сюйва Л.В. , доц., к.і.н.

Результати навчання: ЗК 1. Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями.
ЗК 2. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
ЗК 3. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
ЗК 4. Здатність бути критичним і самокритичним.
ЗК 5. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
ЗК 6. Здатність працювати в команді.
ЗК 7. Здатність планувати та управляти часом.
ЗК 8. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК 9. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з 7 різних джерел.
ЗК 10. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК 12. Навички міжособистісної взаємодії.
ЗК 13. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів діяльності).
ФК 1. Здатність до соціальної взаємодії, до співробітництва й розв’язання конфліктів.
ФК 2. Здатність забезпечувати належний рівень вироблення та використання управлінських продуктів, послуг чи процесів.
ФК 4. Здатність використовувати в процесі підготовки і впровадження управлінських рішень сучасні ІКТ.
ФК 6. Здатність здійснювати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій.
ФК 10. Здатність до дослідницької та пошукової діяльності в сфері публічного управління та адміністрування.
ФК 11. Здатність у складі робочої групи проводити прикладні дослідження в сфері публічного управління та адміністрування


Спосіб навчання: аудиторне та самостійне.

Зміст дисципліни: Тема 1. What is behavioral economics? Тема 2. Psychology of money: How do we use it? Тема 3. Basics of marketing Тема 4. How do we want commercials to work? Тема 5. Basics of luxury brand management


Рекомендована література:
1. Сучасний маркетинг: аналіз та перспективи розвитку : наук. вид. / П. А. Орлов, Н. М. Лисиця, Г. О. Холодний та ін. – Харків : Вид. ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. – 212 с.
2. Housel, Morgan. The psychology of money (2020): Harriman house Ltd. Hampshire – 242 p.
3. Kapferer, J.-N./Bastien, V. (2012): The Luxury Strategy – Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands, 2nd ed., London et al.: Kogan Page.
4. Закон України «Про рекламу» Редакція від 01.01.2023, підстава - 2834-IX. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80#Text
5. Соціально-етичний маркетинг: монографія / [А.А. Мазаракі, Є.В. Ромат, Г.В. Алданькова та ін.]; за заг. ред. А.А. Мазаракі та Є.В.Ромата. – К.: Київ. нац. торг. - екон. ун-т, 2013. (у співавторстві)
6. Ромат Е.В. Реклама в системе маркетинга. – К.: Студцентр, 2008. – 480 с.
7. Пайн Дж. В.П. Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта / Б.Джозеф Райн. Джемс Гілмор: пер.з англ. А Цвіри. – Х.: Віват, 2021. – 416 с.
8. Беллі Саймон. Міфи про брендинг/ Саймон Бейлі, Енді Мілліган: пер.з англ. Я.Машико – Харків: Вид-во «Ранок»: Фабула, 2020. – 256 с.
9. Котлер, Філіп, Гарі Армстронг. Основи маркетингу. – К.: Новий світ. – 2020. – 880 с.
10. Талер, Річард. Поведінкова економіка. Як емоції впливають на економічні рішення/пер.з англ. Світлана Крикуненко. – К.: Наш формат, 2018. – 464 с.

11. Фергюсон Ніл. Еволюція грошей. Фінансова історія світу/ пер.з англ.Катерина Диса. – 2-ге вид. – К.: Наш формат, 2019. – 384 с.
12. Finance and Development Business Source Premier. - Ipswich, MA : EBSCO Publishing, 1999 - [ Доступно через EBSCOhost лише в локальній мережі НаУКМА ]
13. The technological revolution in financial services : how banks, fintechs, and customers win together [electronic resource] / edited by Michael R. King and Richard W. Nesbitt ; foreword by Paul Desmarais III. Toronto ; Buffalo ; London : University of Toronto Press, 2020.

Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль (70 %) усне опитування, фінальний проект. форма контролю - залік

Мова навчання: англійська