НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 316524

Назва:

Практикум з логіки та критичного мислення



Анотація: Мета дисципліни: сформувати загальні компетентності спеціальності, зокрема, здатність бути критичним і самокритичним, здатність до адаптації та дії в новій ситуації, здатність працювати в команді, вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми, формувати навички міжособистісної взаємодії. Завдання: сприяти формуванню культури мислення, мати уявлення про основні логічні операції, уміти аналізувати, порівнювати, узагальнювати, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, аргументовано проводити міркування, уміти логічно побудувати висновок.

Тип дисципліни: обов'язкова

Рік навчання: 1

Семестр: 1

Кількість кредитів: Загальна кількість годин -90 Кредитів-3 Аудиторні -30год Лекції- 6год Семінари -24год

Форма контролю: екзамен

Викладач(і): Сидорчук Кирило Геннадійович старш.викл.

Результати навчання: Знати основні логічні операціі?.
Уміти логічно и? аргументовано доводити істинні та спростовувати хибні судження.
Уміти виявляти у інформаціи?ному просторі маніпуляціі?, стереотипи та феи?ки;
Уміти адаптуватись та діяти в новіи? ситуаціі?.
Уміти виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
Уміти формувати навички міжособистісноі? взаємодіі?.
Уміти аналізувати, порівнювати, узагальнювати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки,
Уміти аргументовано проводити міркування та логічно побудувати висновок.


Спосіб навчання: аудиторний

Зміст дисципліни: Тема 1. Предмет логіки як науки. Що таке критичне мислення і чому воно є навичкою маи?бутнього? Тема 2. Судження та умовиводи. Методи пізнання. Основи теоріі? аргументаціі?. Тема 3. Когнітивні упередження, логічні парадокси та і?х вплив на поведінку людини. Тема 4. Як стереотипи та міфологія допомагають підживлювати пропаганду? Логіка як інструмент протидіі? маніпуляціям. Тема 5. Критичне мислення і бенчмаркінг у публічному управлінні. Як запозичити наи?краще з іноземного досвіду реформ? Тема 6. Креативність і гумор у критичному мисленні.


Рекомендована література: 1. Мислення швидке и? повільне [Текст] = Thinking, Fast and Slow : пер. з англ. / Деніел Канеман ; пер. Максим Яковлєв. - 3-тє вид. - Киі?в : Наш формат, 2019. - 480 с. - Бібліогр.: с. 479-480.
2. Структуроване мислення. Яснии? розум в інформаціи?ному хаосі / Данієл Левітін; пер. з англ. Роман Шиян. К.: Наш формат, 2020. – 456 с.
3. Фактологія. 10 хибних уявлень про світ, і чому все набагато краще, ніж ми думаємо / Анна Рослінг-Рьоннлунд, Ганс Рослінг, Ола Рослінг; пер. з англ. Ірина Ємельянова. К.: Наш формат, 2019. – 320 с.
4. Ілюзія знання. Чому ми ніколи не думаємо на самоті / Стівен Сломен, Філіп Фернбах; пер. з англ. Мирослава Лузіна. К.: Yakaboo Publishing, 2018. – 344 c.
5. Посібник із креативного мислення / Кріс Гріффітс, Меліна Кості; пер. з англ. У. Кургановоі? – Харків: Вид-во «Ранок»: Фабула, 2020. – 288 с.


Форми та методи навчання: Активні (проблемно-орієнтовані, інтерактивні, дослідницькі, інформаційні): лекції-бесіди, презентації, дискусії, кейс-стаді, ділові ігри, робота в міні групах, мозкові штурми, пошук рішень, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: Наскрізне оцінювання процесу; виконання індивідуальних практичних завдань; виконання і захист індивідуальних робіт; усні презентації; тестування; оцінювання в балах за накопичувальною системою

Мова навчання: українська