НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 316554

Назва:

Практика усного й писемного мовлення англійської мови



Анотація: Курс розвиває навички ефективної комунікації англійською мовою, допомагає впевнено та гнучко використовувати мову для соціальних, наукових та професійних цілей, використовувати її доречно, точно та вільно з повним розумінням, відрізняючи тонкі відтінки значень, доводити власні думки та розуміти інших. Протягом курсу студенти вдосконалюють рецептивні і продуктивні навички комунікації шляхом сприйняття автентичного матеріалу (статті, інтерв'ю, відео, фрагменти з програм BBCNews та наукових конференцій TED Talks), написання офіційних проектів та листів, оглядів та есе, презентація доповідей та ведення дискусій.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: І, ІІ, ІІІ

Семестр: 1,2,2д,3,4,4д,5,6,6д

Кількість кредитів: 44 (загальна кількість годин - 1320 год.; практичні заняття - 612 год.; самостійна робота - 708 год.)

Форма контролю: 6-заліків, 3-екзамени

Викладач(і): викладачі кафедри англійської мови

Результати навчання:
ПРН-1. Вільно спілкуватися англійською мовою усно й письмово, використовувати її для організації ефективної комунікації.
ПРН-10. Висловлюватись із дотриманням норм академічної англійської мови та вміти виявляти їх порушення в усному й письмовому мовленні.
ПРН-11. Демонструвати володіння принципами та прийомами створення зв’язних та структурованих усних презентацій і письмових текстів наукового стилю англійською мовами.
ПРН-20. Розуміти складні академічні та публіцистичні тексти на різні теми і розпізнавати тонкощі та прихований сенс, створювати чітке, добре структуроване і детальне висловлювання на складні теми, демонструючи вільне використання структур мовлення та логічних зв’язок.
ПРН-21. Перекладати англомовні писемні та усні тексти різних жанрів українською мовою та українськомовні англійською мовою.
ПРН-22. Мати навички редагування текстів параграфів англійською мовою, враховуючи відмінність їх структури і лексичного наповнення.
ПРН-23. Дотримуватися принципів академічної доброчесності, не застосовувати плагіат у своїх творчих роботах.


Спосіб навчання: аудиторний

Зміст дисципліни: Family Values. Tenses (Active Voice) / Questions /Answers. Identity. Appearance, Adjectives / Adverbs. Nourishment. Nouns / Articles. Medicine. Modal Auxiliaries and Similar Expressions. Accommodation. The Passive Voice. On the Move. Sequence of Tenses / Reported Statements / Reported Questions / Using the to infinitive /Indirect Question. Garments. Linking words. Money Matters. Ways of expressing quantity / Pronouns. Determiners. Language and Communication. Education. Employment. Psychology. Literaturе. Cultural Heritage. Globalization. World English. Business Communication. The Mind. News & Media. Global Issues. Time. Technology & Innovation.


Рекомендована література:
Aish, Fiona, Tomlinson, Jo, Bell, Jan. Expert IELTS 7.5 Coursebook. Pearson Education, 2017.
Boyle,M., and Warwick,L. Skillful Reading & Writing. Student's Book 4. Macmillan, 2014.
Bunting,JohnD. et al.Grammar and Beyond 4. Cambridge university press, 2013.
Clare, Antonia, and Wilson, J.J. Speakout Advanced Students' Book. Second edition.Pearson Education, 2016.
Cullen, Pauline. Cambridge Guide To IELTS for Academic & General Training. Cambridge University Press, 2014.
Cullen, Pauline. Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced. Cambridge University Press, 2012.
Cullen, Pauline. Cambridge Vocabulary for IELTS. Cambridge University Press, 2008.
Delar, Hugh, and Walkley, Andrew. Outcomes Advanced Students Book. Second edition: National Geographic Learning, 2017.
Eales, Frances, and Oakes, Steve. Speakout Advanced Plus Students' Book. Second edition: Pearson Education, 2018.
Hewings, Martin, and Simon Haines. Grammar and Vocabulary for Advanced. Cambridge University Press, 2016.
Mann, Malcolm. Destination C1&C2: grammar & vocabulary / Malcolm Mann, Steve Taylore-Knowles. Macmillan Education, 2012.
Side, Richard,and Wellman, Guy. Grammar and Vocabularyfor Cambridge Advanced and Proficiency. Longman, 2001.
Cotton, D. Falvey at al. Language leader: upper intermediate: class CDs 1-3. Harlow, England: Person Education Limited, 2008. - 192 с.
Cotton, D. Falvey at al. Language leader: intermediate: class CDs 1-3. Harlow, England: Person Education Limited, 2008. - 184 с.
Leo Jones. New Cambridge Advanced English: student's book. Cambridge: Cambridge University Press, 1998. - 194 с.
David Foll and A. Kelly. First Certificate Avenues: Coursebook. Revised edition. Edinburg: Cambridge university press, 1996. - 193 с.
Sylvan Barnet. Writing about Literature. 6th edition. HarperCollins Publishers, New York, 2004. - 368 с.
Naunton, Jon. Think first certificate. Edinburg: Longman, 2000. - 141 с.
Vince, Michael. First certificate language practice: with key. Oxford: Heinemann English language teaching, 1998. - 342 с.
Evans, Virginia. FCE use of English: for the revised Cambridge Examination. Blackpill: Express Publishing, 1998. - 219 с.
Pirozhenko I., D., Semiankiv I.V., Shugai A.Y. Master at words / Нац. ун-т "Києво-Могилянська академія". - Київ: 2012. - 234.
Semiankiv I.V., Shugai A.Y. Listening Comprehension Tasks for the First-year Students of Baccalaureate / NAUKMA, Kyiv, 2005.
Semiankiv I.V., Shugai A.Y. Paragraph Writing for the First-year Students of Baccalaureate / NAUKMA, Kyiv, 2001.


Форми та методи навчання: практичні заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (активна участь на практичних заняттях, виконання тренувальних завдань і письмових робіт, академічне есе, поточні контрольні роботи, презентація доповіді, дискусія в групі); підсумковий контроль - 30 балів (залік); поточний контроль - 60 балів (активна участь на практичних заняттях, виконання тренувальних завдань і письмових робіт, есе і взаємоцінювання, інтерв'ю і взаємооцінювання, поточна контрольна робота, усне інтерв'ю); підсумковий контроль - 40 балів (екзамен).

Мова навчання: англійська