НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 316571

Назва:

Інтенсивний курс англійської мови



Анотація: "Інтенсивний курс англійської мови" спрямований на вдосконалення навичок ефективного спілкування англійською мовою, сприяє впевненому та гнучкому використанню мови в соціальних і професійних цілях та допомагає використовувати мову належним чином і з повним розумінням, доводити власну точку зору та розуміти інших. Протягом курсу студенти працюють з автентичним матеріалом (наукові конференції TED Talks, статті, інтерв'ю, відео), виступають з доповідями та презентаціями, ведуть дискусії, виконують завдання з написання есе та статей, вдосконалюючи, таким чином, рецептивні та продуктивні комунікативні навички. "Інтенсивний курс англійської мови" спирається на конференції TED Talks та забезпечує цікаве наповнення навчального процесу, знайомство з різними варіантами мови та акцентами, сучасну мову, розвиток навичок критичного мислення та публічного мовлення.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: IV

Семестр: 7

Кількість кредитів: 6 (загальна кількість годин - 180 год.; практичні заняття - 54 год.; самостійна робота - 126 год.)

Форма контролю: залік

Викладач(і): Денисенко І.В., старший викладач

Результати навчання:
ПРН-1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями англійською мовою усно й письмово, використовувати її для організації ефективної міжкультурної комунікації.
ПРН-14. Використовувати англійську мову в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному) для розв'язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя.

Спосіб навчання: аудиторний

Зміст дисципліни: Topic 1. Creativity. Topic 2. Hopes and Fears. Topic 3. Human interaction. Topic 4. Perception. Topic 5. Internet sensation.


Рекомендована література:
Dummet P., Stephenson H., Lansford L. Keynote Proficient: Student's book / National Geographic Learning, 2016. - 192 p.
Hird J., Dummett P., Harrison M. and Millin S. Keynote Proficient: Workbook / National Geographic Learning, 2016. - 153 p.
Bandis A., Shotton D. Close-up C2: Student's book / National Geographic Learning, 2018. - 216 p.
MCElmuray Ph. Close-up C2: Workbook / National Geographic Learning, 2018. - 102 p.
McCarthy M., O'Dell F. English Vocabulary in Use: Advanced /3d ed. - Cambridge University Press, 2017. - 303 p.
Vince M. Language Practice for Advanced: English grammar and Vocabulary / 4th ed. -Macmillan, 2014. - 344 p
McCarthy M., O'Dell F. English Collocations in Use: Advanced /3d ed. - Cambridge University Press, 2017. - 191 p.
Mann M., Taylore-Knowles St. Destination C1&C2: Grammar&Vocabulary / Macmillan, 2012. - 316 p.
Hewings M. Advanced Grammar in Use: a self-study reference and practice book for advanced learners of English / 3d ed. - Cambridge University Press, 2013. - 307 p.
Vince M. Macmillan English Grammar in Context: Advanced / Macmillan, 2012. - 241 p.
McCarthy M., O'Dell F. English Phrasal Verbs in Use: Advanced /2nd ed. - Cambridge University Press, 2017. - 194 p.

Рекомендовані електронні ресурси
TED TALKS
Sir Ken Robinson: Do schools kill creativity? https://www.ted.com/talks/sir_ken_robinson_do_schools_kill_creativity
Megan Washington: Why I live in mortal dread of public speaking https://www.ted.com/talks/megan_washington_why_i_live_in_mortal_dread_of_public_speaking
Amy Cuddy: Your body language may shape who you are https://www.ted.com/talks/amy_cuddy_your_body_language_may_shape_who_you_are
Julian Treasure: The 4 ways sound affects us https://www.ted.com/talks/julian_treasure_the_4_ways_sound_affects_us
Kevin Allocca Why videos go viral
https://ed.ted.com/lessons/kevin-alloca-why-videos-go-viral
Rita F. Pierson: Every kid needs a champion
https://www.ted.com/talks/rita_pierson_every_kid_needs_a_champion
Sting: How I started writing songs again
https://www.ted.com/talks/sting_how_i_started_writing_songs_again
Bel Pesce: 5 ways to kill your dreams
https://www.ted.com/talks/bel_pesce_5_ways_to_kill_your_dreams
Mira Calix: Sound and sentiment
https://www.ted.com/talks/mira_calix_sound_and_sentiment
Emily Balcetis: Why some people find exercise harder than others
https://www.ted.com/talks/emily_balcetis_why_some_people_find_exercise_harder_than_others
Alexis Ohanian: How to make a splash in social media
https://www.ted.com/talks/alexis_ohanian_how_to_make_a_splash_in_social_media


Форми та методи навчання: практичні заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (відвідування занять, активність, виконання самостійних завдань, презентація доповіді, поточні письмові роботи); підсумковий контроль - 30 балів (залік).

Мова навчання: англійська