НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 316616

Назва:

Методика викладання англійської мови



Анотація: The course is designed for Philology students (preferably for English majors) who are interested in teaching EFL(English as a Foreign Language). It introduces students to a wide range of current instruction techniques, tools, and practices used in TEFL (Teaching English as a Foreign Language) classroom instruction for students of various proficiency levels and for various skills or skill combinations. It also presents the study of EFL teaching theories of the 20th and 21st century and analyzes their development. Students study different trends of foreign language teaching, analyze principle EFL teaching methods and their changes in the contemporary TEFL environment, learn the basics of student-centered teaching, familiarize with types and methods of assessment, prepare theme-based project papers, perform individual tasks, analyze different sources for EFL teaching, practice in error analysis and error treatment, participate in discussions, and develop the skills to evaluate the methods of EFL teaching. By the end of the course students learn a number of practical, tried-and-true techniques that can actually be applied in the classroom.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: IV

Семестр: 7

Кількість кредитів: 3 (загальна кількість годин - 90 год.; практичні заняття - 26 год.; самостійна робота - 64 год.)

Форма контролю: залік

Викладач(і): Китаєва С.О., кандидат педагогічних наук, доцент

Результати навчання:
ПНР-3. Вміти організовувати процес свого навчання і самоосвіти, мати творче методичне мислення, необхідне для вирішення різноманітних методичних задач, що виникають у навчально-виховному процесі з англійської мови.
ПНР-5. Вміти працювати в команді для вирішення різноманітних педагогічних та методичних задач.
ПНР-18. Вміти управляти комплексними методичними проектами, знаходити оптимальні шляхи вирішення педагогічних проблеми, пропонувати нові ідеї, організовувати роботу педагогічного та учнівського колективів.

Зміст дисципліни: Teaching methodology. Common methods of teaching EFL. Teaching the language. Teaching language skills. Evaluation. Modern English lesson.


Рекомендована література:
Anderson, L.W. and D.R. Krathwoh. A Taxonomy for Learning, Teaching, and Assessing: A Revision of Bloom's Taxonomy of Educational Objectives. New York, USA: Addison-Wesley Longman, 2001.
Brown, H. D. Principles of Language Learning and Teaching. Prentice Hall, 1994.
Carter, R. The Cambridge Guide to Teaching English to Speakers of Other Languages. NY, 2001.
Ur, Penny. A Course in Language Teaching. London, 2009.
Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов (1-4 класи). Київ, Міністерство освіти і науки України від 07.06.2017
Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов (5-9 класи). Київ, Міністерство освіти і науки України від 07.06.2017
Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов (10-11 класи). Київ, Міністерство освіти і науки України від 07.06.2017


Форми та методи навчання: практичні заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (робота під час інтерактивної лекції, робота на семінарському занятті, командний проект (micro-teaching), еntry (self-evaluation); підсумковий контроль - 30 балів (залік).

Мова навчання: англійська