НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 317533

Назва:

Політичний PR



Анотація: На курсі студенти мають можливість ознайомитись з роллю і місцем політичного PR у суспільстві, теоретичними засадами PR-діяльності у політичній сфері та комунікаційними PR-технологіями в політиці.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 1

Семестр: весняний

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90 год.; аудиторні години - 28 год.; самостійна робота - 62 год, кредитів ЄКТС - 3,0

Форма контролю: залік

Викладач(і): О.В. Чекмишев, д.н. із соц-х ком-й, професор

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
- мати основні знання зі стратегій комунікації в політичній сфері;
- знати основні стратегічні й тактичні заходи в ПР під час виборчої кампанії;
- володіти навичками та основними технологіями формування та реалізації іміджу політика;
- отримати знання прикладного характеру з організації передвиборної ПР-кампанії.


Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Сучасні концепції соціальних комунікацій. Стратегічні комунікації, Стратегії інтегрованих комунікацій, Цифрові комунікації

Зміст дисципліни: Сутність PR у політиці в цілому й у виборчих кампаніях. Основні концептуальні знання політичної стратегічної комунікації, осмислення місця, функцій PR у виборчому процесі та розбудови демократичних засад суспільства. Основні технологічні та технічні засоби PR у виборчих кампаніях та засвоєння знань прикладного характеру щодо організації і реалізації виборчого PR; усвідомлення етичних засад PR діяльності у політиці і виборчому процесі.


Рекомендована література: 1. Бугрим В.В. Іміджологія / Іміджмейкінг: навч. посіб.; Київ. нац. унт ім. Тараса Шевченка. Київ : Київський університет, 2013. 255 с.
2. Основи реклами та зв'язків з громадськістю: підручник / за заг.ред. В. Ф. Іванова, В.В. Різуна. Київ: Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет", 2011. 431 с.
3. Онлайн-платформа тренінгу з навчання медіаграмотності представників прес-служб місцевих органів влади на основі результатів медіа-моніторингу. http://media.prostir-monitor.org/2021 р.
4. Онлайн-платформа квест-тренінгу з навчання медіаграмотності на основі результатів медіа-моніторингу. http://quest.prostir-monitor.org/ 2022 р.
5. Чекмишев О.В. Основи журналістики. Навчальний посібник. Київ: ВЦ "Академія", 1921. - 168 с. - (Серія "Альма-матер".
6. Кочубей Л.О. PR у політичній сфері: підручник. Київ: НАН України, Ін-т політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса, 2013. 472 с.
7. Сучасний виборчий PR: навчальний посібник / За ред. В. В. Лісничого. Київ: ВД "Професіонал", 2004. 384 с.



Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, підготовка письмової роботи за тематикою курсу, індивідуальна робота, консультації.

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (усне опитування, реферати, конспекти, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 30 балів (тестові завдання, письмовий залік).

Мова навчання: українська