НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 317541

Назва:

Консалтинг у сфері зв`язків із громадськістю



Анотація: На курсі студенти вивчають зміст і особливості консультаційних процесів, технологій консультування. Вивчення процесів надання консалтингових послуг та методів діагностування проблем організації наддасть можливість опанувати навички консультування на рівні планування й проведення PR-кампаній, організації PR-акцій та їхнього медіа-супроводу.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 2

Семестр: осінній

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 105; аудиторні/дистанційні години - 36; самостійна робота - 69; кредитів ЄКТС - 3.5

Форма контролю: залік

Викладач(і): В.Г.Королько, доктор філософських наук, професор

Результати навчання: -Мати уявлення про зародження та становлення PR-консалтингу як професії та бізнесу;
· Мати цілісне уявлення про моделі та способи консалтингу в сфері PR;
· Знати консалтинг як процес, його контроль та звітність при проведенні PR-кампанії;
· Володіти знаннями про тендери та мати навички презентації їхніх результатів;
· Мати знання та вміння здійснювати репутаційний PR-консалтинг для органів влади, бізнесу, організацій третього сектора;
· Володіти знаннями про особливості PR консалтинг в політичній сфері та виборчих кампаніях;
· Мати цілісне уявлення про PR-кризи та здатність професійно діяти в умовах кризових ситуацій


Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Сучасні концепції соціальних комунікацій, Стратегічні комунікації, Стратегії інтегрованих комунікацій, Цифрові комунікації, Комунікації заради змін поведінки (Behaviour сhange сommunications ).

Зміст дисципліни: Консультування в сфері зв'язків з громадськістю: зародження і становлення професії та бізнесу Власний PR-підрозділ versus консалтингова фірма/консультант: переваги та недоліки Загальні різновиди та способи консалтингу в сфері PR Консалтинг як процес - цикл 1. (Тендер або конкурс пропозицій виконання PR-проектів) Консалтинг як процес - цикл 2. (Відносини між клієнтом і PR-консультантом після укладання контракту) Зміст PR-консалтингу з питань управління репутацією як засобом стратегічного позиціонування корпорації Особливості PR-консалтингу в умовах кризи Особливості PR-консалтингу для органів влади: розвиток і поліпшення моделей комунікації органів влади України з громадськістю PR-консалтинг для організацій третього сектора (неурядових, некомерційних організацій) PR консалтинг у виборчих кампаніях


Рекомендована література: Верба В. А. Решетняк Т. І. Організація консалтингової діяльності: Навч. посібник. - К.: КНЕУ, 2000, 244с.
Королько В.Г. Некрасова О.В. Зв'яки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика. Підручник, 3-тє вид. доп. і перероб. - К.: Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2009.
Хміль Ф. І. Основи управлінського консультування. К.: - 2008. - 240с.



Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, підготовка проекту, індивідуальна робота, консультації.

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (виконання лабораторних робіт, презентації, індивідуальний або груповий проект); підсумковий контроль - 30 балів (залік - проект)

Мова навчання: українська